عمومی

۲زایمان موفق در آمبولانس در طول یک شب در لیردف شهرستان جاسک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: ساعت 15:12 بعد از ظهر 7 مرداد به درخواست پزشک درمانگاه لیرداف ، آمبولانس آمبولانس 115 لیرداف برای اعزام آمبولانس برای انتقال مادر باردار خطرناک اعزام شد. به سایت توزیع ارسال می شود. بود.

وی اظهار داشت: مادر باردار 36 ساله اهل لیردافی باردار بود و در هفته سی و سوم بارداری خود بود. پس از مراقبت های پس از زایمان ، مادر و مامای مرکز با آمبولانس به بیمارستان جاسک در ایستگاه اورژانس 115 لیرداف منتقل می شوند.

به گفته وی ، در طول مسیر ، با پیشرفت روند زایمان ، یکی از گاوها با کمک ماماها و تکنسین های توزیع ، محمد نیا مدلی و موسی رافرفین ، از سلامت کامل برخوردار می شود.

قاسمی افزود جنسیت این دو نوزاد زن است و پس از دریافت درمان اولیه و حمایت از جمله شیردهی ، اکسیژن درمانی با مادر ، وی به بیمارستان خاتم الانبیاء جاسک و دومی در زایشگاه بیمارستان منتقل می شود. . ، به همت کارکنان بیمارستان زایمان. و سلامتی کامل متولد شد.

رئیس گروه مدیریت اورژانس و حوادث بیمارستان دانشگاهی هرمزگان گفت: در ساعت 20:33 شب از آمبولانس خواسته شد تا مادر باردار دیگری را از درمانگاه روستای پیوشک در 15 کیلومتری لیرداف منتقل کند. محل ارسال شد

وی توضیح داد: پس از رسیدن تیم اعزام به محل اورژانس ، همراه مامای کلینیک به بیمارستان اعزام می شوند. سلامتی سلامت کل جهان است و مادر و نوزاد برای ادامه درمان به طور کلی در بیمارستان به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) جاسک منتقل شدند.

دکمه بازگشت به بالا