استان ها

گردشگران با نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور به چه مکان هایی سفر می کنند؟

شیمیشی/گلستان عضو شورای شهر اسلامی گرگان با اشاره به آغاز فعالیت نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور در شهر گرگان درخصوص مکان هایی که مردم می توانند با این اتوبوس از آن دیدن کنند توضیحاتی ارائه داد.

علی اکبر بصیرنیا صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شورای اسلامی دوره ششم با هدف جذب مسافر و ماندگاری گردشگران در شهر گرگان، نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور را در شهر گرگان راه اندازی کرد که مورد استقبال مردم و مسافران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برنامه پنجشنبه های گردشگری با هدف معرفی جاذبه های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و همچنین آشنایی مردم با برنامه های عملیاتی و اجرایی مدیریت شهری شهرداری گرگان، در مرکز گلستان اجرا می شود.

 عضو شورای شهر گرگان با اشاره به اینکه فعالیت اتوبوس دو طبقه گردشگری در 6 محور تعریف شده است، اضافه کرد: پارک جنگلی النگ دره، ناهار خوران، بافت تاریخی، سینما و پروژه های سرمایه گذاری مدیریت شهری نظیر بازار موزه هفت شهر، شهربازی مدرن و موزه های تاریخی مکان های تعیین شده ای است که مردم می توانند با اتوبوس گردشگری از آن دیدن کنند.

بصیرنیا  ادامه داد: پنجشنبه های گردشگری گرگان با کمک قرارگاه جهادی شهرداری گرگان و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان هنری استان گلستان و شهرداری گرگان اجرا می شود و شورای شهر نیز بر روند اجرای برنامه نظارت خواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امیدوارم با راه اندازی اتوبوس گردشگری شاهد رونق صنعت گردشگری در شهر گرگان باشیم و در نهایت ماندگاری مسافر و افزایش درآمد اقتصادی که هدف نهایی اجرای این طرح است محقق شود.

به گزارش شیمیشی، اتوبوس گردشگری گرگان با ارزش تقریبی 40 میلیارد ریال در دوطبقه مجهز به سقف متحرک دارای فضای پذیرایی و امکانات رفاهی در روز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در گرگان فعالیت خود را آغاز کرد و نخستین مسافران آن دوازده عروس و دامادی بودند که در مراسم افتتاحیه طی جشن مردمی با این اتوبوس راهی خانه بخت شدند.

گردشگران با نخستین اتوبوس گردشگری شمال کشور به چه مکان هایی سفر می کنند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا