عمومی

کرمانشاه همچنان بدون شهر قرمز کرونایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: بر اساس اعلام رنگ کرونای وزارت بهداشت و تعریف رنگ استان کرمانشاه، هیچ یک از شهرهای آن استان قرمز و نارنجی نیستند. تاج پادشاهی.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش 2 شهرستان استان کرمانشاه وضعیت نارنجی بود گفت: در آخرین تغییرات 2 هفته اخیر وضعیت شهرهای استان کرمانشاه از نارنجی تغییر کرد. برای تاج گذاری زرد

رييس كميته ارتباطات مركز كل كرونا كرمانشاه اعلام كرد: با توجه به رنگ جديد كرونا شهر كرمانشاه اسلام آبادغرب، گیلانغربکنگاور، صحنه، جوانرود، دالاهو، روانسر، ثلاث باباجانی، Serpl ذهابهرسین، سنقر و کلیایی، پاوه و قلعه شیرین در جایگاه زرد کرونا قرار دارند.

محمدی افزود: تزریقات کرونا در استان کرمانشاه وجود دارد و افراد بالای 18 سال که 3 ماه پیش تزریق دوم را انجام داده‌اند می‌توانند برای درمان سوم به مراکز واکسیناسیون شهری و روستایی کرونا در استان مراجعه کنند.

رئیس کمیته ارتباطات ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: افرادی که هنوز واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند برای دریافت واکسن کرونا در اسرع وقت به مراکز جامع واکسیناسیون مراجعه کنند.

دکمه بازگشت به بالا