کرمانشاهیان از تردد غیرضروری در هوای آلوده خودداری کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گلامرضا بازه بازی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در شهرهای بحرانی آلودگی هوا همه افراد به ویژه افراد حساس اعم از سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری های قلبی و تنفسی باید خانه خود را ترک کنند.

وی افزود: شهرهایی که در شرایط هشدار و اضطرار علائم آلودگی را نشان می دهند حتی الامکان از تردد غیرضروری خانگی و تردد غیرضروری در مناطق شهری گروه های حساس پرهیز کنند و سایرین از ماسک های مناسب استفاده کنند و در صورت لزوم از محل خارج شوند. آماده سازی فضای بیرون را به حداقل برسانید.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اعلام کرد: ورزشکاران در زمان مواجهه با گرد و غبار از ورزش خارج نشوند و کوهنوردان از کوهنوردی دوری کنند.

شهبازی گفت: مردم به پارک ها نروند و در هوای آلوده قدم بزنند زیرا ضرر و خطر پیاده روی و ورود به پارک در شرایط سخت جوی بیش از فواید آن است.

وی ادامه داد: در مورد استفاده از وسیله نقلیه شخصی یک ماسک لیوان را مرتب مصرف کنید و در مورد برای خروج از منزل یا محل کار حتما از ماسک معقول استفاده کنید.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه گفت: آخرین اخبار و توصیه های مرتبط با آلودگی هوا را از طریق شبکه مجازی استان کرمانشاه و صدا و سیمای استان کرمانشاه دنبال کنید و توصیه های بهداشتی را تا زمان بازگشت به حالت عادی رعایت کنید.

شهبازی تاکید کرد: در خصوص فعالیت ادارات، مدارس و بانک ها اطلاع رسانی می شود.

دکمه بازگشت به بالا