عمومی

«کتابت عشق» به بهانه روز مادر/ وقتی هنر عشق‌ورزی می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه استانی: کانون نویسندگان شهرود در پایان نیمه راه مرکز شهرود، در سردترین شب سال، جمعی از خوانندگان استان سمنان جشن میلاد حضرت زهرا (س) را برگزار کردند.س) و روز مادر؛

خانه هنرمند روبروی دروازه آهنی لات نقاش عزیزم که با خط نستعلیق نوشته شده، درس نخوانده و بی سواد است و از جای خود تقلید می کند. گر نشان می دهد که این مکان جای دیگری است… متفاوت از جاهای دیگر. خانه و ویلایی قدیمی با حیاط که حتی در مقایسه با خانه های امروزی بزرگ به حساب می آید.

انجمن خوشنویسان میزبان بود

چند پله تا تراس مشترک وجود دارد، دو در کوچک فضای گرم و روشن اتاق را از فضای سرد و تاریک و خاکستری خیاط جدا می کند. یک بار من چند سال پیش و در زمان انتخابات اینجا آمدم، آن زمان تمام هنر کسانی که اینجا بودند این بود که حرف ها و شعارهای خوب بسازند و موسیقی بزنند و تلاش کنند تا رای مردم را به دست بیاورند، اما سال ها گذشت و حالا این مکان خوب است. خیلی فرق کرد..

اکنون انجمن تصویرگران شاهرود به بزرگترین انجمن هنری استان سمنان و یکی از قدیمی ترین انجمن ها تبدیل شده است. او که در سال 62 با تلاش چند هنرمند تاسیس شد. حالا اینجا نور و رنگ است، هنردوستان می آیند و می روند. آنها خوب لباس پوشیده و سخت کوش هستند، آمده اند تا خودشان را بهبود بخشند.

هنرمندان آمدند

وقتی در باز می‌شود، فرش‌های زرد پاسیو می‌درخشد و گرما بر چهره‌های یخ‌زده می‌درخشد، راهرویی کوچک با یک راه پله کوچک در وسط. سالن و ورود به انجمن یک اتاق مربع شکل با میز مدیر دفتر در یک گوشه و میزی با مقداری شیر، کیک و چای در گوشه دیگر.

صدا به صدای گروه دانشجو نمی رسد ممکن است بعد و می روند، دو اتاق یکی در سمت راست و دیگری در سمت چپ پر از جمعیت است، یکی سمت راست را مردان اشغال کرده اند. جمعه و سمت چپ توسط هنرمندان زن اشغال شده است. همه بلند می شوند. رئیس حوزه هنری شاهرود و یک دو چهره آشنایی هنر این شهر سالن ایستاده جمعه درست بین جای زن و مرد!

چند آقای خوب نویسنده در برخی خیابان‌ها دوباره کتاب‌هایشان را شروع کرده‌اند و در حال نوشتن جدول کلمات متقاطع هستند، اما تقریباً هیچ جای خالی در اتاق زنان نمانده است. زندانی زندانی شما هم بنشین جمعه و صدای برخورد قلم دزفولی به کاغذ به ندرت در این میکس شنیده می شود. آنها از یکدیگر تعریف می کنند که چقدر خوب می نویسند و به هم انرژی می دهند. یکی از آنها با اینکه سنی ندارد و 14 سال دارد، صلیبی زیبا با نام فاطمه نوشته و با آنلاین آبی روی کاغذ نشسته است.

داستان مادر شدن

یکی دیگر از روایت حوض کوثر که او نوشته مادر را می بخشد، اما مقصود از همه فضایل در اینجا یکی است. به سرپرستی حوزه هنری سمنان و همچنین انجمن هنرمندان شهرود در جشنواره مادر شرکت کردند. رضا طبسی مدیر هنری شاهرود در این خصوص احضار می کند وی به خبرنگار آنلاین گفت: این رویداد واقعاً یک رویداد ملی است و در سراسر کشور و در مراکز استان ها برگزار می شود.

طبسی با بیان اینکه امروز 30 هنرمند در رزمایش مادران شنبه که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد، شرکت می کنند، گفت: در این مراسم چند مرد حضور دارند که با قضاوت داوری خواهد شد. مادر.” جزو فعالیت های زنان باشد.

وی با اشاره به حضور هنرمندان شاهرود و دامگان به این مناسبت در استان گفت: آثار امروز پس از نگارش، آنلاین و داوری جشنواره در اولین روز از جشنواره به قزوین، پایتخت خوشنویسی ایران ارسال می شود. بهمن ماه. آتا داوری خواهند شد و در نهایت 15 محصول از سراسر کشور انتخاب و به 100 محصول جوایزی تعلق می گیرد که امیدواریم محصولات استان سمنان را شامل شود.

خوش آمدید به هنرمندان زن

نام حبیب الله برزجان است آشنایی موی سپید صداپیشه کشور و شهرستان شاهرود در گفتگو با خبرنگار آنلاین بر استقبال خوب هنرمندان به ویژه هنرمندان زن از جشنواره مشکا مدری تاکید کرد و گفت: این فعالیت بر اساس دست خط است. و به قسمت نستعلیق، شکسته و نستعلیق به نام حضرت تقسیم می شود.

برزجان با بیان اینکه در این مراسم به غیر از شاهرود، دانش آموزان شهرستان دمقان نیز حضور دارند، اما به هر حال شرایط جوی در این رویداد برای هنرمندان سایر نواحی استان با مشکل مواجه شده است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر در حال حاضر سطح فعالیت ها در این فعالیت هنری بسیار قابل تقدیر است.»

وی با بیان اینکه این فعالیت هنری حاصل تلاش مشترک حوزه هنری سمنان و انجمن هنرمندان شاهرود است که بزرگترین انجمن هنری استان سمنان است که امروز برگزار می شود و آثار هنرمندان برای داوری ارسال می شود، گفت: : برگزاری نمایشگاه، آموزش در سطوح مختلف. با کار اخذ شده چهار معلم و 14 معلم و آموزش از دیگر فعالیت های مهم انجمن صوت نویسان شاهرود با 108 عضو است.

نوشته خوبه

زهرا اوحدی زاده بانوی هنرمند که در کلاس مادر حضور داشت با بیان اینکه امروز مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) است، گفت: امروز میلاد حضرت زهرا (س) است.س) وی به خبرنگار آنلاین گفت: رویه مادران جمع آوری بانوان فعال در عرصه هنر به منظور بزرگداشت روز مادر است و سطح کاری که در این مراسم ارائه شد بسیار بالا بود.

اوحدی زاده که از شهرستان دمقان به شاهرود آمده است، می گوید: نوشتن حس خاصی دارد و این حس در نوشتن کلمه مادر دو چندان می شود. یک حس خوب.که به گفته مادران مان ما داریم.

وی در مورد سطح بانوان شهرستان دمقان در رشته نویسندگی گفت: البته از ابتدا کار تحصیل در شاهرود را دنبال می کردم اما در واقع در شهرستان دمقان بانوان بسیار با استعداد و هنرمندی داریم که از این قبیل هستند. مثل شاهرود که تعدادشان زیاد است. استعداد و سطح تحصیلات در دامقان بسیار بالا و خوب است.

از مادرش می نویسد

یه فرشته شاد دیگه نویسنده صحبت ما خانم شاهرودی است که چهار سال است در زمینه غرق شدگی و دارای مدرک تحصیلی بالا در کلاهبرداری و فریب است و به خبرنگار آنلاین می گوید: نام حضرت زهرا را بنویس.س) احادیث پیامبر(ص)پ) و اشعاری در مورد حضرت.س) موضوع این رویداد هنری بود که بدون تمرین اجرا شد.

رزاقی تصریح کرد: به دلیل تلفیق شعر و هنر نویسندگی، احساس ثواب خوبی به وجود می آید و به خصوص وقتی این احساسات و عشق در کنار هم قرار می گیرند و کلماتی مانند مادر می نویسند، حس وصف ناپذیری ایجاد می کنند.

او اذعان می کند که هنوز آثارش را به مادرش ارائه نکرده است و ادامه می دهد: از امشب تصمیم گرفتم برای اولین بار نوشته هایم را به مادرم تقدیم کنم. چون احساس می کنم مادران بهترین هستند.

قرار است این آثار پلمپ و برای آزمایش به قزوین ارسال شود. برای زنانی که امروز نام حضرت زهرا دارند لازم استس) آیا خوشنویسی کرده اید، می توانید در این جشنواره زیبا و معنوی شرکت کنید؟ در اختتامیه این جشنواره هنری بار دیگر حیاط خاکستری کانون شاعران شاهرود هنرمندان را به رحمت خود می فرستد اما قلب این هنرمندان مخلص و دوست داشتنی همیشه همه جا گرم و عشق است.

دکمه بازگشت به بالا