حوادث

کاهش حجم ترافیک صبحگاهی در معابر تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ اسماعیل احسان‌پور درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت گفت:‌ برابر رصد انجام شده از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ روند ترافیک صبحگاهی از حوالی ساعت ۵:۳۰ صبح امروز در مسیرهای غرب به مرکز و شمال، شرق به مرکز و شمال و جنوب به مرکز و شمال پایتخت شکل گرفت و البته با توجه به تعطیلی مدارس، حجم ترافیک کمتر هم شده است.

وی ادامه داد:‌ بر این اساس ترافیک در بزرگراه‌های شهید همت، شهید چمران، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، شهید حکیم ، شیخ فضل الله‌نوری، شهید زین الدین، شهید بابایی، محمد علی جناح و … پرحجم اما روان گزارش شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: همچنین در محدوده بزرگراه‌های یادگار امام (ره )، صیاد ، امام علی (ع) ، شهید سلیمانی، آزادگان و شهید نواب و خیابان آزادی شاهد ترافیک پرحجم‌تر هستیم، اما ترافیک همچنان روان است.

احسان پور اظهارکرد: ترافیک در محدوده‌های بزرگراه‌های شهید حکیم و اشرفی اصفهانی کم تراکم و بزرگراه تهران -کرج کم ترافیک است. در مقاطعی از مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) ترافیک پرحجم است.

به گفته وی در محدوده مسیرجنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید ترافیک پرحجم است. در بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی هم با ترافیک پرحجم مواجه هستیم. در معابر نیز ترافیک پرحجم در خیابان آزادی در محدوده خیابان شهیدان گزارش شده و در هر دو مسیر خیابان ولیعصر در حدفاصل پارک وی تا تجریش نیز ترافیک پرحجم است. 

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در مجموع با توجه به تغییر ساعات کاری  ادارات و تعطیلی مدارس، شاهد ترافیک کم حجم‌تری نسبت به روزهای  قبل در  سطح معابر  شهر  تهران هستیم. این وضعیت در مورد وضعیت ترافیک عصرگاهی نیز وجود دارد و از حجم ترافیک عصرگاهی نیز با توجه به توزیع ساعت کاسته شده است.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا