عمومی

کار دشمن تحریف وقایع است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ساز چنگ وی شامگاه سه شنبه در مراسم شب چهارم ماه محرم در مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه برخی زمان و نوع دشمنی دشمنان را درک نمی کنند، گفت: به ما بگویید. که در یک نبرد جدی هستید اگر با دشمن پیروز شوید، دشمن علیه شماست. اما از نظر قرآن کریم محال است که دشمنان شما را برای همیشه ترک کنند.

وی ادامه داد: اعضای جبهه حق نباید اهداف، مقاصد، آرمان ها و ارزش های خداوند را رها کنند. امام حسین (ONE) آن هم در زمانی که بسیاری از مشکلات از طریق تفسیر حل می شد و به همین دلیل صحبت ها، بحث ها و مناظره های زیادی صورت گرفت.

مدرس گروه و دانشگاه با بیان اینکه مردم به دلیل ناآگاهی خود سعی در انجام کارهای خیر دارند و اگر مسائل را برای آنها توضیح دهید می توانند مدیریت کنند، گفت: کار دشمن این است که فضا را تاریک کند و حوادث را رقم بزند. بدتر و مؤمنان. باید جامعه را در برابر رفتار این دشمن روشن کند.راهنمای راه راست.

مهدوی ساز چنگ وی تصدیق کرد که خداوند متعال به پیامبر فرمود:پ) وی همچنین این افتخار را به آیات قرآن برای امت داد و گفت: امیرالمؤمنین 16 ماه از 56 ماه خود را در صفین گذراند و لشکریانش آنها را با نامه ها و سخنانشان متمایز کردند. شهرها برای اولین بار در تاریخ به پیروزی بزرگی بر دشمن دست یافتند. اما در صفین نمی جنگد و مردد می شود تا اینکه دوستانش او را به ترس از مرگ و شکست متهم می کنند.

همچنین فرمود: امیرالمومنین(ع)ONE) در خطبه 55 نهج سخنوری می گویند به خدا سوگند از مرگ نمی ترسم; من درس می خوانم زیرا می خواهم چند ارتش مخالف به ما بپیوندند و رهبر باشند. در واقع امام زمینه را فراهم کرد تا کسانی که تقلب کردند برگردند.

محقق نهج سخنوری با گفتن اینکه ضعف و غفلت ما از تبیین; وی ضربات زیادی به ملت، تاریخ و فرهنگ ما وارد کرد و گفت: دشمن با جنگ رسانه ای و معرفتی وارد میدان شده است و ما نیز باید در عرصه تبیین ایمان، معرفت، تربیت و فهم عمل کنیم.

مهدوی ساز چنگ با تاکید بر اینکه از پیچیدگی داستان امام حسین(ع)ONE) آنها را به ذبح آوردند زیرا نیرنگ های دشمن از فقدان انسانیت، دین و ترس از قیامت و قیامت به هم ریخته بود و می گفت: فردی که ناظر بر مسائل جامعه است نباید از همین روش تحلیل استفاده کند. برای نظام تعالی و دروغ همان گونه که برای جامعه اسلامی می کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: شخصی مانند امیرالمومنین(ع)ONE) او برای رسیدن به جایگاه خود مانند معاویه نمی تواند از هیچ روش غیر قانونی و غیر انسانی استفاده کند.

معلم مدرسه به این نکته توجه کرد که دشمن می داند دروغ است و برای زنده ماندن بسیار فکر می کند و کار می کند و صبر دارد، آن دولت است.

مهدوی ساز چنگ فاش شد: در مصاحبه ای از میخائیل گورباچف، رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق، پرسیده شد که چگونه اتحاد جماهیر شوروی با اندازه، قدرت و عظمتش فروپاشید؟ او در پاسخ با ناراحتی می گوید: همه چیز از روزی شروع شد که رستوران آمریکایی مک دونالد در کشور ما افتتاح شد! وقتی صف طویل جوانی مان را جلوی مک دونالد در مسکو دیدم، فهمیدم همه چیز از دست رفته است!

وی همچنین گفت: جالب است بدانید امیرالمومنین (ع) 1400 یک سال پیش گفت که امت رسول خدا (ص.پ) مذموم نیست مگر روزهایی که غذای بیگانه بخورد و لباس خارجی بپوشد.

محقق نهج سخنوری در پایان فرمود: اگر می خواهی شهید شوی امام حسینONE) در کربلا اینگونه صحبت کرد و تعریف کرد که دشمن وحشت کرده است و برای اینکه صدای امام به مردم نرسد دستور داد تا جشن بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا