چرایی عدم تشکیل پرونده حقوقی برای حریق بیمارستان شریعتی و پرداخت عوارض طرح ترافیک خودروهای آتش نشانی

اعضای شورای شهر تهران گزارش مالی سازمان آتش نشانی و سازمان پارک در سال 1402 را تصویب کردند.

به گزارش شیمیشی، اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز بررسی گزارش بازرسی سال مالی 1402 سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران را روی میز بررسی قرار دادند و محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه در سال 1401 9 شغل برای سازمان تعریف شده است، گفت: ضمناً سازمان موظف به رعایت الزامات قانونی و تعیین مدارک مالکیت زمین ایستگاه است که البته پیشرفت داشته ولی کامل نیست.

رئیس هیأت حراست شورای اسلامی شهر مهدی بابایی نیز با بیان اینکه در سال 1395 گفته شده بود در ساختمان پلاسکو تذکر داده شده است، اظهار داشت: در سال 1395 در ساختمان پلاسکو تذکر داده شده است. باید پرونده حقوقی برای بیمارستان شریعت باز می شد. چرا برای اینگونه پرونده ها شکایت نمی شود؟ حالا توپ در زمین شهرداری تهران است، چرا پرونده حقوقی را باز نکردید؟

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز اعلام کرد: سازمان آتش نشانی باید ماهیانه حدود یک میلیارد برای ایاب و ذهاب در طرح ترافیک پرداخت کند اما سایر خودروهای اورژانس این مبلغ را پرداخت نمی کنند.

محمدی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در جلسه امروز شورای شهر تهران در جریان بررسی گزارش بازرسان با بیان اینکه در گذشته مواردی در این زمینه وجود دارد، گفت: همه آتش نشانان به جز حدود 200 نفر . توسط شهرداری تهران بسته شده است. اما تامین اجتماعی بداخلاقی شده است و با اینکه کاری به این سازمان نداریم، آمدند و همه نیروهای شهرداری از جمله تامین اجتماعی را شامل شدند و حتی محکوم کردند. اما کاری کردند که الان فقط معاون قضایی باید این پرونده را لغو کند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر از آتش نشانان تشکر نکردند و من اینجا هستم تا از آتش نشانان تشکر کنم، گفت: آتش نشانان در آتش سوزی بیمارستان شریعتی به خوبی عمل کردند و آتش سوزی بیمارستان شریعتی خاموش شد. بدون آسیب.”

به گزارش شیمیشی، گزارش بازرسی 1402 سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری تهران با اکثریت آراء موافق و همچنین گزارش بازرسی سازمان پارک 1402 مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا