وضعیت فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در روز دوشنبه – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، در این بیانیه؛

به دلیل بارش برف، برودت هوا و مرطوب بودن جاده ها در منطقه ایلخچیفعالیت مدارس این منطقه از دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در کلیه کلاس های مدارس شهری، روستایی و استثنایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

در شهر توپ ها به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی جاده ها؛ فعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه 24 بیمن سال 1401 در مقطع پیش دبستانی و در مقطع ابتدایی مدارس شهرها و روستاها در نوبت صبح آزاد می باشد.

به دلیل بارش برف، برودت هوا و مرطوب بودن جاده ها در منطقه آذرشهرفعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در پیش دبستانی ها در مقطع پیش دبستانی در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس روستایی و مقطع ابتدایی مدارس شهری در نوبت صبح رصد می شود. مردم و از طریق برنامه تفریحی و آموزشی آغاز می شود دبیرستان های سطح اول و دوم شهرستان با یک ساعت تاخیر برگزار می شود.

به دلیل بارش برف، خیس بودن جاده ها و سرمای شدید در منطقه کندوانروز دوشنبه 24 بیمن 1401 فعالیت مدارس این منطقه در مرحله پیش دبستانی لغو و فعالیت آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی روستاها و شهرها با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

به دلیل بارش برف، خیس بودن جاده ها و سرمای شدید در منطقه ترکمانچایفعالیت مدارس این منطقه در روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 به مقطع پیش دبستانی کاهش یافته و فعالیت های تحصیلی کلیه مقاطع تحصیلی در روستاها و شهرها نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

به دلیل برف و برودت هوا، خیس بودن جاده ها و وضعیت نامناسب تردد، فعالیت. مدارس دهکده شهر اسکو روز دوشنبه بیست و چهارم بهمن ماه سال 1401 روجی در مقطع پیش دبستانی فعالیت های تحصیلی کلیه مقاطع تحصیلی مدارس روستایی آن ناحیه تعطیل است. برف (دهکده کاندیلو، خاکستر، آغچه کهل، آربات، مجارستانکردآباد و برفو بخش سهند (روستاهای اسپوسفان، اسکندان، مفید، بیشتر، پیرمرد و کندوان) در نوبت صبح به صورت حضوری و از طریق برنامه سرگرمی پیگیری خواهد شد.

همچنین فعالیت آموزشی مدارس شهر اسکوشهر جدید سهند و روستاهای روستایی باویل در نوبت صبح، در مقطع پیش دبستانی و در مقطع ابتدایی و کلیه مقاطع تحصیلی استثنایی، غیرحضوری و سایر مقاطع (آمادگی اول و دوم) تعطیل است. چه زمانی به صورت حضوری پیگیری خواهد بود.

به دلیل بارش برف، خیس بودن جاده ها و سرمای شدید در منطقه هشتروددر روز دوشنبه بیست و چهارم بیمن ماه سال 1401 فعالیت مدارس این منطقه به مرحله پیش دبستانی و فعالیت های آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی روستایی و مقطع ابتدایی شهری در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت انفرادی و همراه با آن کاهش یافت. شخصی بود از طریق پیام ها نوار نقاله خوشبختی به دنبال خواهد داشت.

به دلیل بارش برف، برودت هوا و مرطوب بودن جاده ها در منطقه ارتباط جنسیفعالیت آموزشی این منطقه از روز دوشنبه 24 بهمن ماه 1401 در کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهری، روستایی و استثنایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا