ورزشکاران حاضر در المپیک سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند 

استاندار تهران خطاب به ورزشکاران المپیکی استان تهران گفت: ورزشکاران حاضر در المپیک سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش شیمیشی، الیریزا فخاری در مراسم بدرقه ورزشکاران المپیکی استان تهران با اشاره به تاثیر ورزشکاران در جامعه گفت: اگر ورزشکاری به درجه ای برسد که توجه جامعه را به خود جلب کند، اهل ورزش نیست. کارشناس. سطح، او باید سپاسگزار باشد.

فخاری همچنین گفت: ورزشکار می تواند نقش خود را به عنوان یک ناجی اجتماعی ایفا کند و باید جایگاهی را که خداوند برای او آفریده در اعمال و افکار خود در راه زنده ساختن دیگران از طریق زکات قرار دهد.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که امروز با تلاش فردی توانستند به المپیک اعزام شوند، سپس با حمایت مربیان و با تلاش والدین خود و سپس با همه افرادی که از آنها حمایت مادی و معنوی کردند. . ورزشکاران، همه آنها به جایی می رسند که این ورزشکاران باید ارزش خود را در این موقعیت اجتماعی که به دست آورده اند بدانند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه هر کدام از ورزشکاران ما فارغ از المپیکی بودن یا نبودنشان در دل مردم جای دارند، سپس در ادامه سخنان خود افزود: این افتخار بزرگی است که خداوند به ورزشکاران داده است. وقتی خداوند شما را برگزید، سعادتمندید که در این موقعیت قرار بگیرید، زیرا با انتخاب مثال ارزش خود را می دانید.

وی همچنین گفت: التزام به اخلاق، حدود و حقوق والدین جامعه، همه مواردی است که ورزشکاران باید به آن اهمیت دهند.

فخاری تاکید کرد: توصیه من این است که در مدت کوتاهی قبل از اعزام به المپیک به این نکته توجه کنید که یک ورزشکار حرفه ای و قهرمان کشور هستید و با همه ویژگی ها به تمدنی که در این کشور می شناسیم وصل می شویم. .

وی در ادامه سخنان خود گفت: بزرگترین ثروت شما خانواده شماست که با پرچم کشورمان در آنجا حضور خواهید داشت. ورزش کشور ما باید مورد حمایت کارشناسان قرار گیرد، قطعا دعای ما برای این ورزشکاران است و امیدواریم پرچم کشورمان را در این مسابقات به اهتزاز درآورند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا