همه چیز در مورد بازار گوشت قرمز در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حسین میردریکوند در مصاحبه ای کلمات وی در ادامه گفتگو با خبرنگار آنلاین به داشتن 32 هزار رأس گوسفند اضافی در استان پرداخت و اظهار داشت: در چنین شرایطی باید از دام ها حمایت کرد.

تضمین خرید گوشت از کشاورز

این گفتگو به خرید تضمینی گوشت گوسفندی از آدم ربایان توسط اتحادیه آدم ربایان و شرکت پشتیبانی عقاب اشاره کرد و گفت: در این راستا 500 تن گوشت خریداری و منجمد شد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: امروز که قیمت گوشت افزایش یافته است، گوشت خریداری شده از پرندگان را بین مردم توزیع می کنیم و کیفیت آن نیز خوب است.

صادرات دام زنده یکی از دلایل گرانی گوشت است

فوت کرد وی با اشاره به اینکه صادرات دام زنده یکی از دلایل افزایش قیمت گوشت قرمز در کشور و استان لرستان بوده است گفت: 63 هزار راس دام زنده در استان لرستان صادر شد.

وی با بیان اینکه در این راستا دو اقدام خرید تضمینی و صادراتی که اجرا کردیم در کاهش قیمت گوشت قرمز موثر بود، گفت: از یک سو از کشاورزان حمایت کرده ایم و از سوی دیگر از کشاورزان حمایت کرده ایم. پشتیبانی ارائه کرده اند. زمان حمایت از مصرف کنندگان و مردم فرا رسیده است، مردم منتظر اقدام ما برای کاهش قیمت گوشت قرمز هستند.

پخش گسترده گوشت قرمز در بازار

دستیار سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به توزیع گسترده گوشت قرمز در استان خاطرنشان کرد: در این راستا توانسته ایم بخشی از نیاز مردم این منطقه را تامین کنیم.

میردریکوند تصریح کرد: این توزیع گوشت قرمز در استان ادامه دارد و تا روزی که قیمت گوشت تعدیل نشود، به توزیع گوشت قرمز منجمد ادامه می دهیم.

از تولید تا تحویل، تعداد لوله ها باید کاهش یابد

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد که البته نباید یک تاجر و گروهی را قربانی یک تصمیم گیری کنیم، اتحادیه قصابان متحمل هزینه شده است و باید به گونه ای تدابیری اتخاذ شود که این اتحادیه به فعالیت خود ادامه دهد و گفت: مصرف کنندگان، تولیدکنندگان و باید افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند نباید قربانی شوند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه توزیع گوشت منجمد یک طرف کار و ذبح روزانه دام توسط قصابان طرف دیگر کار است، تصریح کرد: قصاب آخرین حلقه ای است که تحویل می دهد. گوشت. به مشتری، پیوندهایی در این جهت وجود دارد. ، تعداد این حلقه ها در حالتی که دید است من هستم می تواند کمتر باشد.

هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت قرمز نداریم

میردریکوند ادامه داد: با کاهش تعداد این حلقه ها باید ضمن حفظ اشتغال، گوشت با قیمت کمتری به دست مصرف کنندگان برسد.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت قرمز بر اساس ارسال پول انجام می شود و جامعه هدف در این زمینه در وهله اول مردم هستند، گفت: در این راستا مغازه هایی که می توانند این گوشت را دریافت کرده و به سازمان تحویل دهند. مصرف کنندگان عبارتند از فروشگاه های زنجیره ای، بزرگ. و محله و…

معاون سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه در این زمینه هیچ مانعی وجود ندارد و توزیع گوشت قرمز در محله های مختلف آن استان قابل انجام است، گفت: این امر باعث می شود مردم به راحتی گوشت خود را تهیه کنند. لازم است

دکمه بازگشت به بالا