حوادث

هادیان فر: پلیس در ارسال داده‌ها برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است

افسر راهنمایی و رانندگی فارک در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پلیس اطلاعات خودروها را برای صدور کارت سوخت که همان کارت بانکی است به شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نمی دهد. پلیس گفت: پلیس اطلاعات را به روش قبلی ارسال می کند که کارت صادر شده خراب نشده است و این اطلاعات را به شرکت پخش محصول می دهد.

به گزارش شیمیشی، سردار سید کمال هادیانفر وی همچنین در نشست خبرنگاران گفت: تا امروز هواداران شرکت پخش اطلاعات لازم را برای صدور کارت سوخت از پلیس دریافت می کنند. ما اطلاعات را به صورت مستمر در اختیار شرکت پخش محصول قرار می دهیم که آیا در تولید یا چاپ کارت سوخت مشکل دارند یا تکنولوژی آنها تغییر کرده و به دنبال تغییر روند هستند، بحث دیگری است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان فریسه گفت: پلیس در زمان صدور کارت ها به روش قدیمی اجازه نداده است و این اطلاعات به شرکت پخش کالا ارائه می شود. تلاش مسئولان وزارت نفت برای تغییر شرایط و استفاده از روش های جدید است که این موضوع محل بحث است و باید در جلسات فنی با پلیس به این نتیجه برسیم که روش را تغییر دهیم.

سردار هادیان فر همچنین پاسخ داد که با دریافت کد رهگیری بسته های پستی از طریق سایت epolic.ir امکان ثبت الکترونیکی درخواست پرداخت کارت سوخت از طریق epolic.ir وجود ندارد، این بحث ربطی به پلیس راهنمایی و رانندگی تنها کاری که تاکنون انجام داده ایم این است که اطلاعات خودرو را به شرکت پخش محصولات ارسال کنیم که قبلاً کارت سوخت از آن صادر شده است.

وی همچنین گفت: اکنون مشکل شرکت نفت این است که تراشه مشکل دارد و باید روند خود را تغییر دهد. این مشکلی است که بیشتر به وزارت نفت و شرکت توزیع کننده محصولات برمی گردد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا