نتایج هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش شیمیشی ،

در هفته پنجم این رقابت ها ، از سر گروه E-Chelsea ، یک جدول با چهار گل میزبان خود ، سویا را در ردیف دوم شکست داد و با 13 امتیاز پیش افتاد. پیش از این هر دو تیم از این گروه صعود کرده بودند. در این بازی اولیویه ژیرود چهار گل برای چلسی به ثمر رساند.

در بازی بعدی تیم کراسنودار با یک گل از دروازه رن عبور کرد.

****
در گروه F ، دورتموند و لاتزیو 1-1 باقی ماندند. با این نتیجه دورتموند به مرحله شانزدهم صعود کرد و لاتزیو با 9 امتیاز در رده دوم باقی ماند. در این بازی رافائل گوئررو برای دورتموند و سیرو ایموبیله به لاتزیو گل زد.

در دیگر بازی این گروه بروژ با 3 گل زنیت را شکست داد. در نتیجه ، بروژ از انتظارات عقب افتاد و زنیت از دور مسابقات حذف شد. در این مسابقه داور مسابقه گل زنیت بازیکن ایرانی را رد کرد.
****
در گروه G ، بارسلونا از قبل میزبان خود ، فرانسیس واروس را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد تا با 15 امتیاز جایگاه خود را در بالای جدول تقویت کند. آنتوان گریزمان ، مارتین برایت وایت و عثمان دمبله همگی برای بارسا گلزنی کردند.

در مسابقه دیگر گروه ، یوونتوس در اتحاد تورینو 3-0 دینامو کیف را شکست داد و با 12 امتیاز در رده دوم باقی ماند. یوونتوس هفته گذشته به مرحله حذفی رسید و هفته گذشته برای برتری مقابل بارسا قرار خواهد گرفت. چیوآوا ، کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا همه برای یوونتوس گلزنی کردند.
****
… … سرانجام در گروه H – تیم برتر منچستر یونایتد در رده دوم 3-1 در خانه به پاری سن ژرمن باخت. نیمار دو بار و ماركینوس برای PSG گلزنی كردند و منچستریونایتد تنها گل ماركوس راشفورد را به ثمر رساند.

در بازی دیگر ، لایپزیگ با نتیجه 4-3 بر میزبان خود ، باشک شهیر غلبه کرد. در این گروه منچستر یونایتد ، پاری سن ژرمن و لایپزیگ 9 امتیاز دارند اما به دلیل نتیجه و تفاضل گل به ترتیب در ردیف های اول تا سوم قرار گرفتند. هر سه تیم هفته گذشته برای رسیدن به 16 تیم برتر این رقابت ها به مصاف هم می روند. هفته پایانی این رقابت ها از سه شنبه 9 دسامبر آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا