موافقت مشروط با حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق

به گزارش مرکز خبر،

به گزارش ایرنا، سید مجید میراحمدی در نود و چهارمین جلسه کمیته ایمنی، اجتماعی و انضباطی بیماری کرونا که با حضور نمایندگان تجهیزات وزارت کشور برگزار شد، به بررسی حضور تماشاگران پرداخت. 6 بهمن از تیم ملی فوتبال ایران. تیم ملی فوتبال عراق (IFRC) در بیانیه ای اعلام کرد که پیشنهاد 10000 تماشاگر از طریق کمیته ایمنی، اجتماعی و انضباطی کرونا به مرکز مدیریت بیماری عمومی کرونا ارائه شده است. موارد واکسیناسیون و ویژگی بیماری

معاون امنیتی وزارت کشور همچنین اظهار داشت: نظارت دقیق بر حضور 10 هزار تماشاگر با نشستن در فاصله مناسب از یکدیگر، استفاده 100 درصدی از ماسک توسط مسئولان این اداره ضروری است. وزارت بهداشت.

مهرامدی همچنین از علاقمندان به فوتبال ملی خواست برای حفظ سلامتی خود در بازی تیم ملی با توجه به بیماری و توانایی بهبودی خود از هرگونه تجمع خارج از ورزشگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور 10 هزار تماشاگر فقط برای مسابقات قبل از تیم ملی رقابت های جام جهانی است و برای سایر مسابقات با توجه به شرایط بیماری تصمیم گیری می شود.

دستیار وزیر امنیت کشور گفت: حفظ پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و پرهیز از هرگونه دور و بری و تجمع برای کنترل این نوع بیماری یک ضرورت جدی است. “

میراحمدی همچنین به مراسم پیش رو در 22 بهمن ماه اشاره کرد و گفت: برای برگزاری این مراسم باید تمام شرایط و شرایط نظافت در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مختلفی از سوی گروه ها و احزاب سیاسی برای برگزاری مراسم مطرح شده است، گفت: مبنای هر تصمیمی برای برگزاری مراسم و مراسم مذهبی و سیاسی طبق فرموده مقام معظم رهبری سلامت عمومی جامعه است. در هر مراسم باید دستورالعمل های پزشکی لازم ارائه شود.

مهرامدی تاکید کرد: راهپیمایی 22 بهمن به دلیل اهمیت آن برای تقویت وحدت و وحدت ملی کشور ضروری است. وی گفت: به همین منظور با توجه به برگزاری جشن 22 بهمن به سبک خودرویی مانند سال گذشته، پیشنهاد برگزاری راهپیمایی 22 بهمن بدون تجمع به کانون مردمی کرونا ارائه می شود. در میدان ها.”

معاون امنیتی وزارت کشور تصریح کرد: همچنین یک هفته مانده به 22 بهمن ماه وضعیت بیماری در کشور رصد و یک بار دیگر تصمیمات و اطلاع رسانی خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا