ملت توطئه‌های پشت اغتشاشات را می‌شناسد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در اجتماع بزرگ امت پیامبر اسلام(ص) در بیله سوار گفت: پشت پرده ناامنی های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی و عده ای از جوانان هستند. مردم. تحت تأثیر احساسات هستند، اما برخی از آنها در پشت صحنه هستند.» آنها کار می کنند و این آنها برنامه ریزی می کنند.

وی بیان کرد: دلیل اندیشیدن به این اتفاقات استکبار جهانی است و آماده شدن پرشور برای راهپیمایی ها و سرکوب فتنه ها به دشمنان انقلاب ثابت کرد که مردم ایران همیشه هوشیار و آماده میدان هستند.

حجت‌الاسلام عزیزی همچنین گفت: امنیت بزرگترین دستاورد هر ملتی است و اگر مشکلات و مطالبات مردم حل شود از بستر و باب امنیت انجام می‌شود و اگر امنیت وجود نداشته باشد، آنها خواهند بود. اولین قربانیان این خود مردم خواهند بود.

وی گفت: پلیس حافظ امنیت جامعه است و حمله به نیروی انتظامی به معنای حمله به امنیت جامعه و تعرض به حجاب و عفت به معنای تعرض به ارزش های اسلامی است که تندروها انجام می دهند.

امام جمعه بیله سوار گفت: مطالبه مردم از دستگاه های امنیتی و قضایی شناسایی عوامل اغتشاشات و مجازات کسانی است که قرآن را به آتش می کشند و به مقدسات توهین می کنند.

وی همچنین گفت: دشمن کمتر از دشمنی نیست و باید همیشه آماده باشیم و در این 4 دهه همواره دشمنان مشکلاتی را ایجاد کرده اند اما به برکت حضور مردم همیشه شکست خورده اند.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، مجمع بزرگ امت پیامبر اکرم (ص) در شهرستان بیله سوار برگزار شد. طبقات مختلف، هیئت های مذهبی و نظامی. و اختیارات قانون

اجتماع عظیم امت رسول خدا (ص) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) به منظور محکومیت هنجارشکنی عده ای معدودی از مردم جهان برگزار شد. توهین مقدس قرآن و پرچم ایران در شهر بیله سوار.

دکمه بازگشت به بالا