اقتصادیترندهای کسب و کار

معاملات etf در هات بیت

صرافی ارز دیجیتال هات بیت (Hotbit) چیست؟

هات بیت یا Hotbit یک صرافی شناخته شده برای معاملات رمز ارز خرید و فروش و ترید کریپتوکارنسی های مختلف است که توانسته اعتماد کاربران فراوانی را به خود جلب کند و هم اکنون جزو اکسچنج های مطرح بازار رمزارز محسوب می شود. صرافی هات بیت توسط تعدادی از برترین متخصصان حوزه ارزهای دیجیتال در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شده است، البته دفتر اصلی این صرافی در حال حاضر در شهر شانگهای چین واقع شده است.جهت خرید تتر لطفا کلیک کنید

این صرافی در بین 150 صرافی برتر دنیای کریپتوکارنسی است و البته این جایگاه را مدیون کاربران ایرانی است زیرا به دلایل نامعلوم توانسته در جذب کاربر ایرانی موفق عمل کند. در این صرافی بیش از یک میلیون کاربر از 170 کشور جهان حضور دارند که بخش قریب به اتفاق آن‌ها نیز غیرچینی هستند. در این صرافی کاربران می‌توانند در ازای نگهداری دارایی خود به عنوان سپرده به صورت روزانه سود دریافت کنند.

در صرافی هات بیت امکان مبادله ارزهای دیجیتال با یکدیگر نیز وجود دارد و بیش از 1559 جفت ارز معاملاتی در اختیار کاربران قرار دارد. در Hotbit با استفاده از امکانات ETF می‌توانید در بسیاری از صندوق‌های گوناگون سرمایه‌گذاری کرده و از معاملات آتی یا Features و یا اهرم استفاده نمایید. همینطور، به دلیل داشتن کاربران فراوان و امکانات ویژه‌ای که در اختیار قرار می‌دهد محل مناسبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌باشد. هات بیت علاوه بر نسخه وب، دارای اپلیکیشن اندروید و آی او اس نیز می‌باشد.

ویژگی های صرافی هات بیت

  • رابط کاربری آسان و با سرعت معاملاتی بالا.
  • امکان معامله تمام رمز ارزها در هات بیت.
  • این صرافی دارای کیف پول آنلاین و کلیدهای خصوصی آفلاین است.
  • وجود نمودارهای گرافیکی تحلیل قیمت در سایت به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق مشاهده تغییرات قیمت‌ها در بازه‌های زمانی مختلف بازار را به‌خوبی تحلیل کنند.
  • پشتیبانی از بیش از 150 جفت ارز معاملاتی.
  • رمز ارزها را می‌توان با جفت ارزهای: USDT، BTC، HTB، EOS، ATOM و BHD معامله کرد.
  • برای واریز توکن به صرافی کارمزد دریافت نمی‌شود.
  • برای برداشت رمز ارز تنها کارمزد بلاکچین دریافت می‌شود.
  • کارمزد این صرافی برای مدل سفارش Taker برابر با 0.01 درصد و برای مدل سفارش Maker1 درصد است.
  • در صورت استفاده از توکن HTB که توکن بومی هات بیت است کارمزد هر سفارش Maker و Taker05 درصد کم می‌شود.
  • امکان مشاهده نقاط حمایت و مقاومت جفت ارزهای مدنظر کاربر از طریق نمودار گرافیکی تحلیل قیمت.
  • قابلیت پک‌آپ‌گیری و restore اطلاعات در سایر دستگاه‌ها وجود دارد.
  • امکان سپرده‌گذاری 22 رمز ارز پایه.
  • سرعت تراکنش‌ها در هات بیت نسبتا بالا است.
  • اپلیکیشن موبایل هات بیت نیز در اختیار کاربران قرار دارد

معرفی صرافی Hotbit و آموزش صرافی هات بیت

صرافی رمز ارزهای هات بیت (Hotbit) یک پلتفرم بین‌المللی ترید رمزارزها است که در سال 2018 راه افتاده و در هنگ کنگ و استونی هم به ثبت رسیده است. اعضای اصلی تیم هات بیت اهل چین، آمریکا و تایوان هستند و در حال حاضر دفاتر اصلی آن‌ها در تایپه و شانگهای مشغول فعالیت است. آن‌ها سرویس مبادله بیش از 500 جفت ارز را ارائه می‌کنند و از این حیث در بین 5 پلتفرم ترید برتر دنیا قرار گرفته‌اند. پلتفرم هات بیت از 6 زبان مختلف پشتیبانی می‌کند و طی مدت فعالیت، بیش از یک میلیون کاربر ثبت نامی از 170 کشور دنیا داشته است.

معرفی صرافی Hotbit

می‌توانید برای دریافت تمامی سرویس‌های اصلی و جانبی مربوط به تریدینگ سراغ هات بیت بروید. تمامی بازارهای کریپتو روی سایت قرار گرفته‌اند و در کنار این، می‌توانید معاملات مربوط به صندوق‌های ETF، قراردادهای دائمی، مبادلات و غیره را هم در سایت انجام دهید. هات بیت را می‌توانید روی تمامی پلتفرم‌های اندروید و آی‌او‌اس نصب و با تمامی امکانات سایت، مورد استفاده قرار دهید. خدمات این وبسایت، 24 ساعته است.

صرافی Hotbitدر یک نگاه

رتبه الکسای هات بیت در زمان نگارش این مطلب 3000 جهان است. این صرافی مورد توجه ایرانی‌ها هم قرار گرفته است.

·         شناسنامه سایت Hotbit

آدرس سایت Hotbit.io
تلگرام @Hotbit_English
فیس بوک hotbitex
توئیتر @Hotbit_news
کاربری صرافی آنلاین

·         ویژگی‌های صرافی Hotbit

مقادیر دارد
کیف پول سخت افزاری
کیف پول نرم افزاری
قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال
ابزار تحلیل قیمت ارزهای مختلف
تنوع مناسب ارزهای دیجیتال
مارجین ‌تریدینگ
کپی تریدینگ
بازار OTC
استیکینگ
قراردادهای دائمی
مبادله نقطه‌ای (Spot Exchange)
معاملات آتی
اخبار
بلاگ

·         امکانات کاربری صرافی Hotbit

مقادیر دارد
پروسه احراز هویت
چت آنلاین
اپلیکیشن اندروید
اپلیکیشن‌ آی‌او‌اِس
نسخه دسکتاپ
پشتیبانی از زبان‌های مختلف
واریز و برداشت ریالی
درآمدزایی از سایت
نحوه درآمدزایی ارجاع دوستان

صرافی هات بیت Hotbit از چه جفت ارزهایی پشتیبانی می کند؟

صرافی هات بیت Hotbit بیش از 150 جفت ارز معاملاتی را ارائه می دهد که با استفاده از یک پلتفرم امن، پایدار و قابل اعتماد توسط کاربران خود قابل ترید و معامله هستند. رمز ارزها را می توان با جفت ارزهای زیر معامله کرد. این صرافی دائما پیشنهادات جدیدی را به لیست خود اضافه می نماید که می تواند یک مزیت رقابتی در بازار برای تریدرهای با تجربه فراهم کند.

کارمزدهای صرافی Hotbit

در نظر گرفتن کارمزدهای صرافی هنگام انتخاب رمز ارزها برای خرید، ترید و فروش نکته مهمی می باشد. کارمزدهای ترید هنگام انجام معاملات با اندازه های بزرگتر، مهمتر می شود. به عبارتی هر چه میزان دارایی شما بیشتر باشد و یا می خواهید حجم بیشتری از دارایی را ترید نمایید در نظر گرفتن میزان کارمزد مهمتر است.

کارمزدهای ترید کردن

کارمزد های ترید صرافی Hotbit بر اساس مدل سفارش گذار Maker و پذیرنده سفارشات Taker است که 0.1% سفارش گذار و 0.01% پذیرنده سفارش یا Taker است. کارمزدهای ترید در این صرافی در مقایسه با صرافی های ارز دیجیتال بیشتر است. کاربرانی که از توکن HTB یعنی توکن بومی صرافی استفاده می کنند، می توانند کارمزد ترید هر سفارش گذار و یا پذیرنده سفارش را فقط به 0.05% کاهش دهند.

کارمزدهای واریز به حساب

این صرافی در حال حاضر اجازه سپرده گذاری در 22 ارز رمز پایه مختلف را می دهد. هات بیت Hotbit برای واریز هر نوع توکن به این صرافی کارمزدی دریافت نمی کند.

کارمزدهای برداشت از حساب

کارمزدهای برداشت هات بیت Hotbit برای کوین ها و توکن های رمزنگاری شده توسط هزینه شبکه بلاکچین تعیین می شود و از طریق پلتفرم نیست. به عبارتی می توان گفت کارمزدهای خاصی توسط هات بیت Hotbit برای برداشت رمز ارزها از صرافی وجود ندارد.

انواع خدمات صرافی هات بیت

از آنجا که هات بیت یک صرافی خارجی مناسب ایرانی‌ها است، معرفی خدمات و ویژگی‌های هات بیت به داشتن تجربه بهتر در این سایت کمک می‌کند.

تریدینگ در صرافی Hotbit

با استفاده از‌این سرویس سایت، می‌توانید انواع دارایی‌های دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم، EOS، لایت کوین، ریپل، نئو و ده‌ها ارز دیجیتالی دیگر را به هم تبدیل کنید. سرمایه گذاران معمولا از دو حالت معاملات بلند مدت و کوتاه مدت استفاده می‌کنند تا سرمایه خود را افزایش دهند. حال آنکه‌ تریدر‌ها عموما با معامله کردن سود می‌کنند، پس طبیعی است از معاملات کوتاه مدت و حتی لحظه‌ای استفاده کنند تا یک شبه سرمایه خود را چند برابر کنند.

معاملات مارجین (مارجین‌تریدینگ) در صرافی Hotbit

علاوه بر مبادله، می‌توانید از‌این سایت برای مارجین ‌تریدینگ هم استفاده کنید. آن طور که در تعریفش آمده، معامله مارجین، روشی برای خرید و فروش و معامله دارایی است که از سرمایه‌ای که توسط شخص ثالث تامین و فراهم می‌شود، استفاده می‌کند. در مقایسه با انواع روش‌های معمولی معامله، حساب‌های مارجین به معامله‌گران با استفاده از اهرم‌‌ها، امکان دسترسی به مقادیر بیشتری از سود (و همچنین ضرر) را می‌دهند.‌

این معاملات می‌تواند از لحاظ تئوری سود بسیاری را به ارمغان آورده و همچنین شاید نقطه مقابل آن نیز رخ دهد که سرمایه‌ای بیش از حد انتظارتان را از دست بدهید. به بیان دیگر، در‌این نوع معاملات، شما سرمایه اولیه خود را توسط قرض گرفتن پول و استفاده از اهرم، افزایش می‌‌دهید.

قراردادهای دائمی‌ (Perpetual Contract) در صرافی Hotbit

یک قرارداد دائمی ‌یا Perpetual Contract در‌این سایت کاملا شبیه به قراردادهای آتی است؛ اما‌ این تفاوت مهم را دارد که هیچ تاریخ انقضا یا پایانی ندارد. قیمت‌گذاری قراردادهای Perpetual جفت ارز بیت‌کوین/ دلار براساس بیت‌کوین است ولی تسویه با دلار انجام می‌شود.

معاملات ETF در صرافی Hotbit

می‌توانید برای انجام معاملات ETF هم سراغ‌این وبسایت بروید. براین اساس، صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک، یکی از روش‌های پرطرفدار سرمایه‌ گذاری است که از ریسک معقولی برخوردار بوده و افراد می‌توانند به‌صورت بلند مدت انتظار بازدهی معقولی را از آن داشته باشند و یکی از آن‌ها صندوق سرمایه گذاری قابل معامله یا ETF است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک با هدف مدیریت حرفه‌ای وجوه و کسب بازدهی مناسب از طریق تجمیع سرمایه‌ افراد و سرمایه‌گذاری در اوراق‌بهادار، تشکیل شده‌اند و در سطح جهان تنوع بالایی دارند.

پروژه دیفای در صرافی Hotbit

این وبسایت همانند خیلی دیگر از صرافی‌های آنلاین، خدمات دیفای هم ارائه می‌کند که براساس آن، می‌توانید با خرید توکن‌های ارائه شده، روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده و در ازای آن سود دریافت کنید. براین اساس، ده‌ها توکن برای خرید در سایت ارائه شده که می‌توانید از همان صفحه اول سایت به لیست آن‌ها دسترسی پیدا کرده و اقدام به خریدشان کنید. ‌این پروژه‌ها عملکردی مشابه استیکینگ در دیگر سایت‌ها دارند.

استخراج فایل کوین در صرافی Hotbit

هات بیت در کنار خدمات مالی که ارائه می‌دهد، امکان اجاره سرور برای استخراج فایل کوین را نیز فرآهم کرده است. شما می‌توانید با کمک هات بیت یک node فعال به شبکه فایل کوین اضافه کنید. در واقع با توجه به این موضوع که برای استخراج فایل کوین باید فضای ذخیره سازی به شبکه فایل کوین اضافه کنید، هات بیت به شما فضای ذخیره سازی ابری اجاره می‌دهد و تعهد می‌کند node شما را برای مدت قرار داد همواره روشن نگه خواهد داشت.

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا