عمومی

مسئله مدرسه منطقه«مزدقینه»قانونی حل وفصل شود/برخوردخشن صورت نگیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله حبیب الله بنبانی بعدازظهر یکشنبه از مدرسه شهدای علم و فناوری این منطقه دیدن کرد. مزدقینه همدان از نزدیک درگیر این رویدادها بود و از مسئولان مدرسه و مسئولین شهرداری دعوت کرد تا توجه را به لزوم رعایت قانون و حل مسائل از راه دور و از راه دور از حاشیه جلب کنند.

امام جمعه همدان ، با تأکید بر اینکه روند قانونی این امر باید به طور قاطع به مسئولین مدرسه گزارش شود ، گفت: متأسفانه گاهی کارهای قضایی به درستی انجام نمی شود ، زیرا مسائل مطرح نشده و ارتباطات شفاهی به صورت قانونی و شفاف سازی نشده است. به تنهایی کافی است. “این مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه در حوزه های دیگر نیز لازم است مسئولان و کارکنان شرایط و ضوابط را به صورت قاطع و روشن تعریف کنند ، گفت: البته اگر از ابتدا وضعیت این مدرسه به طور قاطع مشخص شود ، مسئولین مدرسه خود اقدام خواهند کرد آوردن آنها انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه حتی در صورت حضور مجرم دیگر ، ما حق برخورد شدید با وی را نداریم ، افزود: حتی اگر این امر کاملاً غیرقانونی باشد ، انتظار می رود پلیس ساختمان باعث درگیری با به او.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری باید در برخورد با شهروندانی که گاهی اوقات قانون را زیر پا نمی گذارند بسیار مراقب باشد تعمل وی گفت: “چه در مورد پلیس ساختمان باشد و چه افرادی که به عنوان فروشنده کار می کنند ، ما نباید فراموش کنیم که هیچ کس حق ندارد با افراد حتی در خلاف قانون برخورد خشونت آمیز داشته باشد.”

امام جمعه همدان تأیید کرد که به دنبال شخصی در دادگاه است یک طرفه وی با اشاره به اینکه مقصر کیست ، گفت: “ما شهرداری یا جامعه فرهنگی را مقصر نمی دانیم ، زیرا این درگیری به هیچ وجه محافظت نمی شود.”

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید برای کار قانونی به یکدیگر کمک کنیم ، گفت: “ما همه شهروندان این کشور و استان هستیم و این مشکل را با چشم بسته بر روی دشمن با هم حل کرده و اجازه حمله را خواهیم داد. ما تسلیم دشمنان نشوید

بنباني به ضرورت حمايت از دانشجويان و ساكنان مناطق كم درآمد اشاره كرد و گفت: س questionال اين است كه با وجود تمام ساختمانهاي شهر ، آيا اين دانش آموزان بايد در اينجا و در اين مورد تحصيل كنند؟ مقامات باید اقدامات جدی را برای حمایت از این دانش آموزان انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا