حوادث

مرزبانی ناجا حامی مرزنشینان و جوانان برای کسب رزق و روزی حلال

فرمانده دروازه مرزی ناجا گفت: “نیروی انتظامی مرزی از نگهبانان و جوانانی که تلاش می کنند راهی برای حل مشکل خود پیدا کنند ، پشتیبانی می کند.”

به گزارش شیمیشی ، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار صمیمانه با ساکنان شهر مرزی بانه ، از مردم شریف استان کردستان خواست تا به اسلام اسلامی خود افتخار کنند و گفت: آنها دروغها را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: اگر امنیت در مرز اسلام اسلامی وجود داشته باشد و سربازان و فرزندان شما از مرزها در این منطقه دفاع کنند ، این به دلیل پشتیبانی مردم شریف کشور ما است.

سردار گودرزی ضمن استقبال از فرمانده نیروی انتظامی به ساکنان دروازه مرزی اشاره کرد و اظهار داشت: استان کردستان در این انقلاب 5 هزار و 400 شهید را قربانی کرده است و اجازه نمی دهد دشمن به دست کشور ما بیفتد.

فرمانده دروازه مرزی ناجا گفت: “امنیت خوب در استان کردستان نتیجه تلاش رفقای من در مرز است که افتخار بزرگی برای مرزبانان و ساکنان مرز است.”

وی با ابراز عشق به اختلافات و توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ، گفت: مرزنشینان استان کردستان ، پاسداران محترم به همراه دوستانم از مرزهای کشور محافظت می کنند و این اتحاد همیشه در مرزها مشخص است. “

یک مقام ارشد مرزی ناجا افزود: نیروی انتظامی مرزی از ساکنان مرز و جوانانی که در تلاش هستند تا اهداف خود را برآورده کنند ، پشتیبانی می کند.

سردار گودرزی با بیان آیات سوره ولیدات اظهار داشت: امروز نگهبانان در دروازه مرز صفر کشور برای حفظ امنیت مردم و دفاع و صیانت از سرزمین و عزت کشور تمام وقت تلاش می کنند.

وی با تشریح فلسفه مناطق محدود در اطراف مرز گفت: جمهوری اسلامی حسران دارای قوانین و مقررات است و مرزبانان با اقتدار در برابر قاچاقچیان ، مجرمان و مخالفان ایستادگی می کنند و اجازه نمی دهند اقلام ضد فرهنگی و الکل ، سلاح و غیره وارد شوند. . … ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی نقض می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در رابطه با حمایت از اموال خزانه داری ، گفت: “نامه های شما برای نگهبانان خوب است تا فرزندان خود را از این مرز فرار دهند و در دروازه های مرزی باشند. ما از کشور خود دفاع می کنیم و به لطف خدا از آن محافظت می کنیم. حفظ تمام شدت.

براساس وب سایت پلیس ، به مناسبت روز استقلال ، پروژه کمک دوستان و دوستان در میان مرزنویان فقیر مرزی با حضور فرمانده فرماندهی مرزبانی ناجا در مناطق مرزی فقیرنشین شهر بانه توزیع شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا