فیلم| بارش برف به نزدیک پایتخت رسید

آفتاب نیوز:

بارندگی در استان تهران با توجه به خشکسالی یکی از نیازهای اصلی تامین منابع آبی است و کشاورزان و باغداران در فصل زمستان منتظر بارندگی شدید هستند.

با آغاز بارش برف در ارتفاعات؛ بخشی از شهرستان های دیمهوند و فیروزکوی و شمیرانات سفید پوش شده است و در شهرستان پردیس و سایر جزایر استان تهران نیز از شب گذشته شاهد بارش باران بودیم.

با اعلام هشدار سازمان بشردوستانه و مدیریت بحران استان تهران، تمامی ادارات، شهرداری ها، فرمانداری ها و بخشداری های ذیربط به حالت آماده باش درآمده و با توجه به رصدهای انجام شده تمامی محورهای تردد در شرق استان تهران اعلام شده است. باز شده و تردد در جاده های اصلی و فرعی در جریان است و در جاده های روستا هیچ مانعی وجود ندارد.

در شهرستان های استان تهران آماده باشید
حامد ایزدی آنلاین مدیر مرکز بحران استان تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شیمیشی در پردیس در خصوص بارندگی های مکرر در استان تهران اظهار داشت: پس از اعلام سازمان اطلاعات و برگزاری جلسه مدیریت بحران. در استان تهران تمامی دستگاه های مدیریت بحران شهرستان های استان تهران آماده مقابله با هر بحران و خدمت رسانی به مردم بودند. وی همچنین گفت: با توجه به افزایش بارندگی در شهرستان های شمیرانات، پردیس، شموند و فیروزکوی مدیریت بحران شهرستان های شمال شرق آماده خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه ها و راه های روستایی است.

نقاط ارتباطی فیروزکوه باز است
محمد حیدری منش درباره وضعیت شهر در هنگام بارندگی گفت: با هشدار نارنجی سازمان اطلاعات استان تهران و تاکید مرکز مدیریت بحران استان تهران، مقدمات مناسبی برای بارش برف در شهرستان فیروزکوی فراهم شد. ارتباط جاده های منطقه ای

وی همچنین گفت: از شهروندان خود تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. هم اکنون اکیپ های سد معبر و گروه های اداره مدیریت بحران شهرستان از جمله هلال احمر و گروه های امدادی آماده هستند تا پس از بارش باران و برف مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

شهردار فیروزکو در پایان گفت: شهرداری های ارجمند و فیروزکو ذخیره خوبی از نمک دارند و تجهیزات آماده به کار هستند تا در محدوده شهری و با تلاش اکیپ های راهداری مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود. ، تمامی راه های شهر باز است و تردد در آن جریان دارد.

دکمه بازگشت به بالا