فوت ۲ بیمار کرونایی در خراسان رضوی/با این روند به‌ زودی وارد وضعیت قرمز می‌شویم

شیمیشی/ خراسان رضوی رئیس کمیته ارتباطات و ارتباطات کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد به فوت دو نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا طی چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: در صورت این میزان افزایش کرونا ویروس ادامه دارد.” به زودی از وضعیت زرد ویروس کرونا خارج می شویم و وارد وضعیت قرمز می شویم.

دکتر محمد پهلوان در گفت وگو با شیمیشی اعلام کرد: در روز گذشته یک هزار و 112 نفر به مراکز ترجیحی خدمات بهداشتی و درمانی و اورژانس کرونا مراجعه کرده اند که نسبت به 10 روز گذشته 2.5 برابر افزایش داشته است.

وی به افزایش 50 درصدی بیماران جدید کرونا نسبت به 10 روز گذشته اشاره کرد و گفت: در یک روز 120 بیمار جدید در مراکز درمانی استان ها پذیرش شدند که از این تعداد 107 بیمار جدید از دانشگاه علوم پزشکی مشهد بودند. . همچنین 251 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و از این تعداد 210 نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

پهلوان ادامه داد: 43 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه استان نگهداری می شوند که از این تعداد 36 بیمار از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند.

رئیس کمیته ارتباطات و ارتباطات کووید 19 دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا در بین شهروندان رو به افزایش است، گفت: عموم مردم باید واکسیناسیون خود را تکمیل کرده و به عنوان تذکر عمل کنند. یک دوز اولیه همچنین رعایت قوانین بهداشتی، پوشیدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از شیوع این بیماری جلوگیری می کند. اکنون مراکز تزریق از نظر انبار سوزن در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و انواع سوزن ها در این مراکز موجود است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا