عمومی

صعود به لیگ دسته یک فوتبال هدف اصلی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی نصر پاک عصر پنجشنبه در نشست خبری با بیان اینکه تیم اتحاد فومن در تلاش است تا شروعی امیدوارکننده برای توسعه فوتبال در این شهرستان داشته باشد، گفت: فومن از ظرفیت های ورزشی برخوردار است. پتانسیل انجام این کار را دارد. حرفه فوتبال می درخشد.

مربی تیم فوتبال اتحادیه فومن با بیان اینکه هدف ما صعود به لیگ یک است، تصریح کرد: از خبرنگاران شهرستان فومن درخواست می شود که به این تیم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان یک مربی غیر بومی شناخت کافی از توانمندی ها و توانمندی های شهرستان فومن دارم، گفت: غیبت و بی سوادی معیار اصلی موفقیت نیست، بلکه برنامه ریزی و تلاش مستمر در این رشته است. می تواند تیم فومن را به اوج برساند.” موفقیت

نصر پاک با اشاره به اینکه در شهرستان فومن اهالی فوتبال زیادی وجود دارد، ادامه داد: کانون هواداران تیم فوتبال اتحاد ایجاد می شود تا پشتیبان تیم اتحاد و ورزشکاران فومن باشد.

برای فومن و گیلان به دنبال سربلندی هستیم

مدیرعامل باشگاه اتحاد فومن نیز در ادامه جلسه با بیان اینکه بر اساس شرایط و ضوابط فعلی مالک باشگاه موظف است کمک های مالی لازم را به این تیم انجام دهد، گفت: با توصیه هایی که انجام شد می توانیم تعدادی را جذب کنیم. بازیکنان جدید.”

هجت ابراهیم پور ادامه داد: رفتن تیم فوتبال اتحاد فومن به لیگ یک و سربلندی این شهر و حتی استان گیلان از اهداف ما در این تیم است.

شفافیت کار باشگاه اتحاد فومن

مالک تیم فوتبال اتحاد فومن معین سامی با تاکید بر اینکه امور مالی و اقتصادی این باشگاه شفاف خواهد شد، گفت: مدیریت باشگاه اتحاد فومن درآمد شخصی نیست، بلکه موفقیت تیم است.

وی از تشکیل تیم اصلی فوتبال اتحاد فومن خبر داد و اظهار داشت: جایزه فومن برای حضور در لیگ های حرفه ای است.

دکمه بازگشت به بالا