سیلاب در استان قزوین 10 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار با ایران


به گزارش خبرنگار آنلاین ، این جلسه به پایان رسید خوب مدیریت بحران جمعه شب در دفتر استانداری قزوین برای بررسی خسارات ناشی از سیل و یخبندان برگزار شد.

قدرت پروردگار مهدی به منظور وی در این جلسه اظهار کرد: با توجه به ماهیت حوادث در استان قزوین و تهدید حوادث مختلف ، باید برای تصادفات آماده باشیم تا حداقل حوادث به حداقل برسد.

وی اظهار داشت: سال گذشته سیلاب ها باعث خسارت بیش از 240 میلیارد دلار به برخی بخش ها شده است ، اما امسال با اقدامات صحیح پیشگیری و اطلاع رسانی ، خسارت های مشابه 4 درصد نسبت به سال قبل و به 10 میلیارد تومان رسیده است.

مهدی به منظور وی گفت: “میانگین بارندگی امسال تاکنون امسال به 36 میلی متر در 36 ساعت رسیده است و امسال در 12 ساعت 47 میلی متر شاهد بودیم.”

مدیر اداره بحران استان قزوین اظهار داشت: عبور رودخانه ها از طریق شهرها توسط شهرداری ها یکی از اقدامات مؤثر و پیشگیرانه در برابر سیل است که مدیریت سیلاب ها را بر عهده دارد.

کاهش خسارات سیل در 96٪

مهدی به منظور وی همچنین از کاهش خسارت در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: امسال میزان خسارت های ناشی از سیل تقریباً 96 درصد کاهش یافته است.

وی در مورد برآورد خسارت های ناشی از یخ زدگی اظهار داشت: به دلیل کاهش دما در قسمت هایی از شال ، منطقه مرکزی است. بو زهرا ، طارم ، الموت ما از شرق و غرب گزارش هایی از یخ زدگی دریافت کرده ایم که تیمی از جهادگران کشاورزی برای برآورد خسارت از فردا به منطقه اعزام می شوند.

مهدی به منظور وی گفت: خوشبختانه با اقدامات پیشگیری و مشارکت کشاورزان میزان خسارت ناشی از یخ زدگی به ده سال گذشته کاهش یافته است.


تمام مقالات سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین دلیل مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده منابع خبری بوده و شیمیشی هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله ندارد.

دکمه بازگشت به بالا