سفر دبیر کل هلال احمر به سیستان و بلوچستان/ افتتاح قرارگاه مرکزی مبارزه با کرونا

در سفر یک روزه به زاهدان ، دبیرکل جمعیت هلال احمر بر امور امداد و نجات هلال احمر نظارت کرد تا تسهیل در خروج کرونا و اجرای وعده ملی آب 4 ، و با حضور وی ، کمپ پیشگیری و پیشگیری مرکزی کرونا راه اندازی شد.

به گزارش شیمیشی ، محمد حسن قوسیان مقدم وی صبح امروز به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و با مدیر کل و همکاران ارشد جمعیت هلال احمر این استان با استاندار دیدار کرد.

در این بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر مرکز عمومی کنترل و پیشگیری از تاجگذاری را افتتاح کرد و از روند دریافت و توزیع کامیون های امدادی هلال احمر در استان بازدید کرد و خاطرنشان کرد: Red And Medicine 24 سازمان خیریه بزرگ در سیستان و بلوچستان و تاکنون مقداری کمک به استان رسیده و در حال توزیع است.

قوسیان ضمن بازدید از شهر میرجاوه ، به همراه مسئولان عالی رتبه استان سیستان و بلوچستان ، بازدید خود از بیمارستان این شهرستان را محدود و از نزدیک با کار این مرکز درمانی آشنا شد.

دبیرکل هلال احمر ، به فعالیت سالانه و مهم هلال احمر با عنوان “پروژه کاوشگر آب” در استان سیستان و بلوچستان توجه کرد و گفت: “سالانه پروب آب 4 در این استان برگزار می شود. اکنون ، برخی استان های این پروژه آماده اند تا آب رسانی به تمام مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان را آغاز کنند و مانند سال های گذشته بتوانند درد خشکسالی این افراد را کاهش دهند.

در مرزهای زمینی استان تأسیس شده است

احمدعلی موهبتی – استاندار سیستان و بلوچستان – همچنین از هلال احمر برای انجام پروژه بازرسی در گذرگاه مرزی شیر در هیرمند ، ریمدان در چابهار و پایانه میرجاوه تشکر کرد و خواستار افزایش کمک در استان برای جلوگیری و کنترل تاج شد .

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردم این استان به دلیل مشکلات و موانع دسترسی ، همیشه بسیار دیر به مراکز درمانی مراجعه می کنند و این وضعیت باعث شده است که با تعداد بیماران مبتلا به کرونا قلب در سیستان و بلوچستان. بالاتر با استانهای دیگر باشید.

موهبتی ضمن ارزیابی اقدامات هلال احمر ، از کمبود نیرو و محدودیت تجهیزات پزشکی و زیرساختهای استان شکایت کرد و از دبیرکل هلال احمر خواست انتقادات خود را به وزیر بهداشت و سرپرست ارائه دهد. مرکز کرونا. کروناس نگاه ویژه ای به این استان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر ، محموله های ارسال شده توسط هلال احمر به استان های سیستان و بلوچستان به دو قسمت پیشگیری و درمان بیماری عروق کرونا تقسیم می شود. در بخش پیشگیری ، بیش از 1.2 میلیون ماسک و سایر موارد بهداشتی ارسال شد و در بخش درمان ، چند صد کپسول اکسیژن با ظرفیت 10 تا 50 کیلوگرم و تعداد قابل توجهی از تولید کنندگان اکسیژن در خانه به منطقه رسیدند و شهروندان را بیمار کردند Covid 19. قابل استفاده است. هزینه رایگان از بانک اعتماد استان هلال احمر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا