ستاد مرکزی آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» در لرستان آغاز به کار کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، ستاد آیت الله ابراهیم رئیسی توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با شعار “حزب به رئیسی افتخار می کند” در بیانیه صادر شده توسط ائتلاف اتحادیه اعلام شد. نیروهای انقلابی لرستان. آنها سازماندهی و راه اندازی شده اند.

متن بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان به شرح زیر است:

در مسیر پر افتخار به سوی آرمان های والای جمهوری اسلامی ، قله های بلند موفقیت گسترده کشور تلاش می شود. منیع با روی مردم مغرور این سرزمین کارایی اعدام دولت جوان حزب الله موفق خواهد شد ، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان ، با در نظر گرفتن همسایگی مردم مومنان حضرت آیت الله رئیسی اعلام می کند که با ساختار مشترکی که سال گذشته در قالب 20 کمیته و 37 مرکز فعالیت کرد ، از این پس رسماً کلیه نهادهای سازمانی خود را به مرکز تبلیغات آیت الله رئیسی تبدیل می کند.

آنچه در زیر می آید یک بیانیه است. خوشبختانه مرحله اول اعتراضات مردمی در آستانه انتخابات 1400 ، پس از دعوت های مكرر گروه های مختلف وفادار به جمهوری اسلامی ایران ، به ویژه تحركات تأثیرگذار نیروهای انقلابی ، مورد تأیید قرار گرفت و ثانیا ، فراخوان عمومی وی برای ایجاد مراکز مردمی در سراسر کشور ، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان تمام تلاش خود را برای برگزاری مبارک انتخابات و کمک به موفقیت و پیروزی دولت سید ماهورمان در سراسر استان انجام خواهد داد.

این شورا ضمن دعوت از مردم محترم لارستان سرافراز برای پیوستن به کمیته های فعال و مراکز تخصصی جبهه نیروهای انقلابی ، از تجارت و بازار گرفته تا دانشگاهیان و فرهنگیان ، و کمک به مدیران ، کارگزاران ، اندیشمندان و فعالان در همه زمینه ها. توسط سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی گسترش یافته است.

بدون شک ، تشکیل یک دولت کارآمد ، ضد فساد ، برنامه محور با روحیه خدمات جهادی ، ایمان جوانان و ارادت به آرمانهای ائمه انقلاب ، از طریق وحدت ، همبستگی ، سازش و هم افزایی یکی بود از فضایل بزرگ ایران بزرگ.

درود بر من اجرا شورای الهدی ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان ، 17 مه 1400

دکمه بازگشت به بالا