علمی و پزشکی

سازمان هواپیمایی ادعای «نمکی» درباره پروازهای مشهد را رد کرد

هنگامی که وزیر بهداشت اخیراً مدعی شد که در هشت روز گذشته 1032 پرواز بدون رعایت پروتکل های بهداشتی به مشهد انجام شده است ، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: این روزها 446 پرواز داخلی و خارجی به مشهد مقدس انجام شده است. به به

به گزارش شیمیشی ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جریان ویدئو کنفرانسی که امروز با حضور فرماندهان گروه های استانی و دانشگاه های پزشکی در بیسیک مستضعفین برگزار شد ، در مورد سفر اخیر خود به مشهد صحبت کرد: «متأسفانه در هشت روز ، 1032 پرواز به این شهر توسط خبرنگار کرونا از نقاط مختلف کشور و کشورهای همسایه بدون رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد ؛ بشیچ شب و روز با هم کار می کردند و هنوز در خط مقدم مقابله با کرونا هستند ، اما برخی شغل خود را ترک کرده اند ، بنابراین ما اجساد را در زیر این رودخانه جمع آوری می کنیم.

در پی این اظهارات ، محمد حسن زیباخش ، سخنگوی سازمان هواپیمایی ، درباره آخرین وضعیت پروازهای داخلی و خارجی به مشهد مقدس گفت: بین 12 تا 19 اوت ، 402 پرواز داخلی ، 44 پرواز بین المللی و در مجموع 446 پرواز در داخل و خارج از کشور نسبت به مقر مقدس.

وی افزود: از زمان شیوع و شیوع ویروس کرونا ، این شرکت هواپیمایی ضمن رعایت تمام دستورالعمل های نظارت شده توسط اداره مبارزه با فساد کرونا ، بر اجرای دستورالعمل های فرودگاه ها نظارت دقیق داشته است. به نظر می رسد در زمان شیوع این ویروس در استان خوزستان ، به دستور مرکز ، در هنگام کاهش حداکثر تعداد پروازها ، آزمایش PCR منفی برای مسافران ورودی و خروجی از آن استان اجباری شد.

سخنگوی سازمان هوانوردی ادامه داد: همچنین ، این سازمان طبق دستورالعمل های مرکز مبارزه با فساد کرونا از 11 آگوست تعداد پروازهای خود به مشهد را 50 درصد کاهش داده است. اوضاع را زیر نظر خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا