عمومی

زیرساخت‌های سلامت در دشتستان تقویت می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین احمد بونافی عصر یکشنبه در مراسم افتتاحیه خدمات اداری مرکز جامع سلامت امیرالمومنین.ONE) وی با گرامیداشت هفته دولت گفت: در شهرستان دشتستان پایه کار به صورت جهادی پایه ریزی شد. من هستم و افتتاح پروژه درمانگاه ولایت در هفته دولت نشانه کار جهادی و انقلابی بود.

وی گفت: برخی از مناطق هدف سال هاست که منتظر خدمات هستند آوردن شید: ایران در دولت مردمی نگاه قوی به دولت به توسعه مناطق کم ارتفاع دارد و به همین دلیل با اجرا و استفاده از پروژه های مختلف سعی در تقویت مناطق هدف داریم.

بخشدار گفت: پس از خیر اخذ شده دولت سیزدهم با سازوکار کاری برای همه کسانی که در گروه های بسیچ، گروه های دانشجویی، دانشجویی و گروه های مختلف فرهنگی فعال هستند ظرفیت هایی ایجاد کرده است. مردم شما آنها با مجموعه دولتی که مسئول رفع فقر در کشور است رابطه برقرار کردند.

وی با تبریک به گروه های جهادی و جوانانی که وارد عرصه خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه شده اند، گفت: بدون شک همکاری دستگاه های مختلف دولتی با گروه های جهادی برکات بسیار زیادی را برای مردم به همراه دارد.

شایان ذکر است فعالیت های اجرایی مرکز بهداشت و درمان امیری مؤمنان برازجان با حضور فرماندار دشتان و معاونین آن شهرستان با وام 12 میلیارد تومانی و زیرزمین 1200 متری آغاز به کار کرد.

دکمه بازگشت به بالا