عمومی

زرنگی تاج با آوردن کی‌روش

مهدی تاج با تمام حجاب رئیس فدراسیون فوتبال شد و هدایت فوتبال ایران را به دست گرفت. او در وعده های انتخاباتی خود گفته بود که برمی گردم و اکنون به وعده خود عمل می کند.

تاج با کی روش موافقت کرد و ظاهراً تصمیم اخراج اسکوچیچ را امضا کرد تا سرمربی کروات بتواند جام جهانی را از خانه خود تماشا کند.

تاج از این انتخابات دو هدف مهم دارد.

کارلوس کی روش یکی از معدود مربیان معروف خارجی در ایران است. او 8 سال کاپیتان تیم ملی بود و با ایران در جام جهانی نتایج خوبی کسب کرد و تنها مقابل ژاپن در آسیا شکست خورد. روبروی کی روش; برانکو یکی دیگر از مربیان معروف خارجی ایران بود که نتایج درخشانش با تیم پرسپولیس باعث خوشحالی میلیون ها هوادار این تیم شد. اما از سوی دیگر تفاوت کی روش و برونکو دو قطبی را در فوتبال ایران ایجاد کرد. در آن مرحله، شما باید یا طرفدار کی روش باشید یا طرفدار برانکو.

در آن زمان حتی هواداران تند برونکو هم علیه تیم ملی بودند و منتظر شکست تیم کیروس بودند.

مهدی تاج به دلیل ماجرای ویلموتس و قرارداد با این مربی و همچنین اتفاقات پیش آمده طرفدار نیست اما با آوردن کی روش طیف هوادارانش پشت سر او خواهند بود و می تواند تایید آنها را جلب کند. کاری که او می خواهد انجام دهد

از طرفی این روزها با حضور مجدد تاج در فدراسیون فوتبال همه روی او متمرکز شده اند اما حضور کیروش در تیم ملی و داستان های این مربی می تواند بر نفر شماره یک سایه بیندازد. مرد فدراسیون فوتبال و تمرکز روی مرد پرتغالی.

256 256

دکمه بازگشت به بالا