ترندهای کسب و کارعمومی

روش پاک كردن چسب از روی مبل

لیبل چسب را بررسی کنید

قبل از هر چیزی ابتدا لیبل روی چسب را بررسی کنید؛ زیرا کارخانه سازنده پیشنهاداتی برای پاک کردن چسب از روی سطوح دارد.

وسایل موردنیاز برای پاک کردن چسب از روی مبلمان

2.چگونه چسب را از روی مبلمان پاک کنیم؟

در مبلشویی کرج به منظور آسیب کمتر به مبلمان سعی کنید از مواد و محلول‌های ضعیف استفاده کنید و ابتدا مقداری از مواد را روی قسمت کوچکی از مبل که قابل دید نیست امتحان کنید. بسیاری از مبلمان‌ها و کف‌پوش‌های چوبی دارای یک لایه فینیش یا پرداخت مثل لاک و پلی اورتان هستند. بنابراین باید مراقب باشید که هنگام پاک کردن چسب به این لایه آسیبی وارد نشود.

تا جای ممکن چسب روی سطح را بتراشید

به نقل از مبلشویی در فردیس کرج اگر چسب زیادی روی سطح ریخته است با استفاده از کارت اعتباری که بلااستفاده مانده است مقداری از آن را بتراشید. اگر نیاز به ابزاری قوی‌تر دارید از کاردک استفاده کنید. چسب را باید به صورت لایه لایه بتراشید و هر چه به چوب نزدیک‌تر می‌شوید دقت بیشتری به کار ببرید.

از پولیش مبل استفاده کنید

پس از پاک کردن چسب‌های اضافی روی مبل از برای پاک کردن باقیمانده آن استفاده کنید. پولیش را مستقیما روی چسب اسپری کرده و با استفاده از دستمال پاک کنید. با این کار چسب از روی چوب آسان‌تر برداشته می‌شود.

استفاده از لاک پاک کن

مرحله بعد استفاده از لاک پاک کن حاوی استون یا الکل است. گوش پاک‌کن را به آن آغشته کرده و روی چسب بکشید. سپس با ناخن چسب را بلند کنید. مراقب باشید که هنگام کار رنگ و جلای چوب مبلمان آسیب نبیند.

روغن مینرال

اگر چسب با لاک پاک کن از بین نرفت مقداری روغن مینرال روی چسب ریخته و با دستمال بمالید. می‌توانید روغن مینرال را به نسبت مساوی با روغن زیتون ترکیب کرده و روی چسب بمالید.

در پایان با دستمال نرم روی چوب را کاملا تمیز کنید.

روش پاک کردن چسب با سنباده

اگر نتوانستید به روشی که در بالا توضیح داده شد چسب روی چوب را از بین ببرید، می‌توانید از سنباده استفاده کنید.

برای شروع کار از سنباده 600 استفاده کنید زیرا دندانه‌های آن ضخیم نیست و به چوب آسیب نمی‌رساند. و برای پایان کار از سنباده 1200 استفاده کنید.

با استفاده از سنباده 600 چسب روی چوب را سنباده بزنید تا زمانی که همسطح چوب شود. سپس با سنباده 1200 ادامه دهید که زبری آن نسبت به سنباده 600 کمتر بوده و آسیبی به چوب نمی‌رساند. پس از پاک کردن چسب روی مبلمان یک لایه فینیش براق بزنید تا سطح چوب دوباره براق شود.

چگونه در طولانی مدت مبلمان را تمیز نگه داریم؟

زمانی که کودکان شما مشغول بازی یا درست کردن کاردستی با چسب هستند، یک لایه پارچه، روزنامه یا پلاستیک روی مبل بکشید تا از مبل در مقابل ریختن چسب محافظت کنید.

اگر شما هم تجربه‌ مشابه این کار را دارید در بخش نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فروشگاه اینترنتی سازوکار مجموعه‌ای از انواع چسب را گردآوری کرده است. لیست انواع چسب های موجود در وبسایت شامل: چسب‌های مصرفی در صنعت ، ، ، ، و چسب‌های مصرف خانگی ، ، ، است. برای خرید اینترنتی این محصولات می‌توانید به مراجعه کنید

 در این محتوا از قصد بررسی بهترین روش های را داریم. با بکار گرفتن روش های ذکر شده در این محتوا خواهید توانست با مواد نه چندان گران به راحتی به بپردازید. در ادامه با ما در مجله آداک همراه باشید همراه باشید.

انواع چسب در هر خانه ای استفاده می شود. در صورتی که با چسب سروکار دارید، بدن شک برای شما نیز اتفاق افتاده است که بر حسب حادثه ای چسب بر روی مبل، فرش و یا لباس شما بریزد. پاک کردن چسب کار نسبتا دشواری است. بر حسب انواع چسب باید از مواد شوینده و یا حلال های خاص برای پاک کردن آن از روی فرش و مبل استفاده کرد. بنابراین توصیه میشود روش های پاک کردن چسب از روی انواع سطوح را مطالعه کنید در غیر این صورت با مشکلات بسیاری روبرو خواهید شد.

برای خرید و مشاهده قیمت انواع  به فروشگاه آداک پریمیوم مراجعه کنید

 چسب رازی از جمله چسب های پرکاربرد در خانه ها است که بیشتر توسط بچه ها استفاده می شود. بنابراین احتمال کثیف شدن پارچه مبل توسط چسب رازی بیشتر است. دی صورتی که برایتان سوال است چگونه چسب رازی را از روی مبل پاک کنید، در ادامه با ما همراه باشید. در این روش شما نیاز به سرکه سفید، مایع ظرفشویی و مقدار کمی آب گرم دارید. قبل از هر اقدامی در ابتدا چسب اضافی ریخته شده بر روی مبل را توسط یک قاشق جمع کنید. سپس محلولی از ترکیب چند قطره سرکه سفید و مایع ظرفشویی به همراه آب گرم بدست آورید. حال یک پارچه تمیز را به محلول آغشته کرده و لکه را پاک کنید. پس از این مراحل توسط آب سرد و پارچه تمیز محل لکه را شستشو داده و خشک کنید.

 پاك كردن چسب از روي پارچه مبل

 در این روش باید چسب را منجمد کنید. برای این کار چند تکه یخ را درون کیسه گذاشته و آن را محکم ببندید تا با آب شدن یخ مبلمان شما خیس نشود. این کیسه را روی چسب قرار دهید. به یاد داشته باشید که برخی از چسب ها زود منجمد نمیشود پس حدود 30 دقیقه بگذارید یخ روی چسب بماند. سپس می توانید چسب را با کمک قاشق از پارچه مبل جدا کنید.

شما میتوانید از مایع ظرفشویی که درون آب گرم حل شده است نیز برای استفاده کنید. یک دستمال آغشته به محلول را به جای لکه بمالید تا لکه از بین برود. سعی کنید دستمال را فقط به محل لکه بزنید تا مبل شما زیاد خیس نشود. سپس با یک دستمال تمیز آن را خشک کنید.

پاك كردن چسب از روي پارچه مبل

روش دیگری که برای میتوانید بکارگیرید، استفاده از حلال های شیمیایی است. حلال های شیمیایی بسیاری در بازار موجود هستند که برای از بین بردن انواع چسب بر روی پارچه مبلی مورد استفاده قرار میگیرند. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده کردن آن ها در قسمت پشتی مبل آن را تست کنید تا مبلمانتان خراب نشود.

جدیدترین کالیته های پارچه مبلی کدامند؟ اگر قصد خرید پارچه برای مبل دارید و به دنبال به شناخت انتخاب جدیدترین کالیته های پارچه مبلی برای مبل خود هستید، مکان مناسبی را پیدا کرده‌‌اید. چرا که…

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید پارچه مبلی خارجی، توجه به جنس و کیفیت پارچه است. یکی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی، مبلمان هستند و به همین دلیل باید پارچه ای…

خرید پارچه برای مبل چستر بهترین پارچه برای مبل چستر کدام است؟ مبلمان چستر یکی از گزینه های پرطرفدار در میان خانواده ها هستند. زیرا علاوه بر زیبایی از کیفیت و ساختار مناسبی نیز برخوردار…

مبلشویی نیلگون

مبلوشویی نیلگون با هدف ارائه بهترین خدمات مبل شویی نظیر انواع مبل لکه برداری و … شستشوی تخصصی انواع مبلمان راحتی و استطیل و اداری تاسیس شد.شستشوی مبل های شما با بهترین و مجرب ترین پرسنل نیلگون انجام میشود و با تضمین کیفیت و بدون هیچگونه آسیب دیدگی انجام میشود.
دکمه بازگشت به بالا