حوادث

روایت معاون استاندار از درگیری در روستای دانیال سلمانشهر

آفتاب نیوز:

روح الله سلگی با بیان اینکه این اختلاف منشأ قدیمی دارد، گفت: امروز در برخی اخبار گفته شد که طرف دعوا یک نهاد دولتی بوده اما اینطور نبوده بلکه طرف دعوا یک نفر بوده است. یک لحظه خاص برای اینکه این شخص مالکیت خود را تثبیت کند، رابطه خود را در این زمین برقرار کند، ما این را نمی پذیریم و رد می کنیم و باید بررسی شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار مازندران به این نکته توجه کرد: مردم در روستای دانیال آمادگی مقابله با این اقدام را دارند و یکی دو نفر مردم را به ایجاد هرج و مرج تشویق می کنند.

سلاگی با اشاره به اینکه عده ای نقابدار که از اهالی روستا نیستند برای تامین غذای رسانه های دشمن وارد این جنگ شدند و بررسی های اولیه نشان می دهد که آن افراد نیز مست بوده اند، تصریح کرد: بررسی های دقیق در این خصوص انجام می شود. . از طرف نهادهای امنیتی، این افراد افرادی بودند که هیچ ارتباطی با روستا نداشتند، بلکه هدفشان ایجاد امنیت در منطقه بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نیز گفت: این افراد و عده ای از اهالی روستا به خودروی پلیس حمله کردند و درگیری و درگیری و در نتیجه 2 نفر کشته شدند.

وی به این مسئول فاش کرد که اختلافات زمین های این روستا به قبل از انقلاب بازمی گردد و گفت: ماجرای واگذاری آن زمین ها مربوط به دوران قبل از انقلاب و نحوه اعلام برخی افراد مبنی بر واگذاری این زمین ها است. توسط خودشان. سازمان های دولتی کاملا دروغ هستند. امروزه رسانه ها بیش از 1000 مطلب جعلی در مورد روستای دانیال با هدف ایجاد التهاب و شورش ایجاد کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه با دستور استاندار کمیته ویژه رصد واقعیات تشکیل شد، ادامه داد: بررسی این موضوع در دستور کار نهادهای امنیتی استان قرار دارد.

سلاگی تصریح کرد: اگر در این حادثه به افرادی برخورد کنیم که افراد را تحریک کرده و یا تجهیزات نامناسبی داشته باشند قطعا با آنها برخورد خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا