عمومی

رها بودن فضای مجازی در این سالها میدان بزرگی به دشمن داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به نقش و ارزش مشارکت روحانیت در حراست از مقدسات، به نقش روحانیون در همه عرصه ها اشاره کرد و گفت: : حضور روحانیون در دوران دفاع مقدس در جبهه وعظ و همچنین جبهه جنگ، نشان داد که روحیه نه تنها سخنگو و پیشرو در سخت ترین عرصه هاست.

او در پاسداری از مقدسات وجودی روحانی ساخت اخذ شده وی اعتقاد راسخ در جامعه را ارزیابی کرد و توضیح داد: حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس در عرصه جنگ ـ تبلیغاتی باعث شد که آنچه قبلا جامعه به آن اعتقاد نداشت تبدیل به یک باور قطعی شود. چون روحانی دیگر به سخنرانی بسنده نمی کرد و در راه عمل فعال می شد.

امام این قم به زحمات متدینین در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و سپس به سخنان خود افزود: به برکت عمل خالصانه معمار کبیر انقلاب، جمعیت کثیری از ایشان پیروی کردند که خط مقدم آن حضرت بود. مجلس مؤمنان بود. روحانیت و اگر ارواح به میدان نمی رفتند سالها می گذشت، بگذار جرقه ای در دل مردم روشن شود.

وی سخنان رهبری درباره لزوم معرفی وقایع دفاع مقدس به نسل جوان را یادآور شد و گفت: نسل جوان سختی ها و جانفشانی های انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده است. در این سال ها رها شدن فضای مجازی فضای وسیعی را در اختیار دشمن قرار داده است و دشمن با تمام توان سعی در تحریف واقعیت ها داشته است.

دبیر مجمع عالی مجالس دینی تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور انقلاب را بی نتیجه خواند و گفت: انقلاب اسلامی از چنان شور و نشاطی برخوردار است که به اذن خداوند انقلاب جهانی حضرت است.Aj) متصل خواهد شد و تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور آن مصداق آیه شریفه است که می فرماید:جریدون آن یکی یوتفیوا نور خدا از طریق دهان آنها و پدر خدا بیا آن یکی یک یتیم سبک و لئو روغن نیمه سبک الکافرون.»

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های این نهاد برای معرفی آخوندهای مجاهد دوران دفاع مقدس ارائه کرد.

دکمه بازگشت به بالا