رساله حراج اعتبار علمی در پاندمی کرونا

ارائه کننده
من به طور خلاصه می نویسم ، این روزها مردم در بسیاری از موضوعات درگیر هستند ، بنابراین دلخوری کم است و خواندن متن های طولانی ممکن است اولین بار برای مردم نباشد. من این یادداشت را در مقدمه و نه در کتاب زیر آورده ام ، که حاوی نکته مهمی نیست اما در یک طرف گنجانده شده است. حذف عناوین بخش تأثیری در اصالت و طول متن نخواهد داشت.
کتاب اول: آغاز قدرت علمی
شاید جالب باشد که بدانید چرا من عنوان را با این عنوان و ابتدای مقاله خود را با عبارت “اعتبار علمی” شروع کردم. پس از سی سال و اندی در دانشگاه ، به این نتیجه رسیدم که بینش علمی به دست آمده نباید با بی دقتی یا در ازای پول و ثروت ، قدرت و شهرت فروخته شود و کمیت هرگز مهم نیست. البته در طول این سالها ، من افراد زیادی را دیده ام که به راحتی و در طول چند ثانیه حتی در جلسات حساس ، چه رسد به جلسات حساس ، با معرفی دستورات صندلی و معرفی دستور جدید ، نتیجه سالها تلاش و تحقیق خود را تغییر داده اند. ! صد در صد به روش مورد نظر آقای ریز درست است! مثلاً طبق تحقیقات ما باید به تبریز می رفتیم ، حالا به جای چند سال هزینه به مشهد می رویم!
کتاب دوم: حکایات در توسعه علمی
سالها پیش ، هنگامی که در دهه 1980 در ایالات متحده تحصیل می کردم ، اشتباه نکردم ، آنها یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه نوادا داشتند که اعدادی را برای رسانه های گروهی و بسیاری از آکادمی علوم آمریکا را برای این مطالعه نادرست ایجاد کردند. پرداخته ، پیدا شد. این روزها اخبار زیادی در اخبار و رسانه های آمریکا منتشر شد و سپس بسیاری از محققان در همه علوم معرفی شدند و بودجه تحقیقاتی آنها حذف شد. در همان روزها ، مشاور چینی-آمریکایی من ، که پدر پدر مدرنیته نیز شناخته می شود ، با من تماس گرفت و گفت: “بیا با هم گپ بزنیم!” من همچنین به عنوان استاد کار می کردم ، و این زمانی بود که من در حال کار بر روی ایجاد روابط و جمع آوری داده ها در طول آزمایشات خود بودم. “نظر شما در مورد این رسوایی چیست؟” او گفت. من خیلی بد گفتم ، استاد. وی گفت: “اگر شما در جای آنها بودید و نتایجی كه امتحان می كردید و برداشت نمی كردید صحیح نبود و این منجر به قطع حقوق ماهانه شما می شود ، پس چه می كنید؟” من کارهایم را به استاد ارائه کردم. قبل از آمدن به آمریکا ، پدر مرحومم به من گفت که به یاد داشته باش که خدا به ما اجازه نداد که اشتباه کنیم ، بنابراین او ضامن خوبی برای این جمله است! بنابراین هر زمان شرایط سختی پیش آمد کنجکاو نشوید و مطمئن باشید که توسط خالق و پروردگار جهان تضمین شده است. وقتی این حرف را زدم ، او آهی کشید و فکر می کنم اشک در چشمانش حلقه زده بود و گفت برو ، تو نیازی به یادآوری من نداری ، اما این را بخاطر بسپار ، عزت و چشم دانشمند را فروخت ، چیزهای خیلی خوب و بد به نتایج شما بستگی دارد! وی ادامه داد ، فراموش نکنید که نتیجه بی اثر در یک مطالعه نیز یک نتیجه بسیار ارزشمند است ، این نشان می دهد که ما باید کار و روش های خود را بهبود ببخشیم ، من امشب خوب می خوابم ، به کارت های خود بروید! من امروز هرگز فراموش نکرده ام و در تمام نوشته ها ، تحقیقات و جلسات خود تا به امروز ، همیشه دریافته ام که گاهی اوقات برای خیلی ها سخت و پرهزینه به نظر می رسید. به راستی ، توکلی که خداوند به بشر می دهد ، به نوعی ، “تأیید و تأیید” بار انتقال است و از پرتوی نور انتخاب شده او ، چگونه می توان آن را به راحتی حراج کرد؟
کتاب 3: حراج کرونا و اعتبار علمی
متأسفانه ، و بسیار متاسفانه ، یک نگاه اجمالی به مشکل کرونا در کشور ما نشان می دهد که برخی از پزشکان قبل از عروق کرونا خود تا حدودی “حاشیه ساز” شده بودند ، به سادگی خود را از دست داده و آسیب دیدند و اعتبار خدا را به صورت رایگان فروختند؟ آنها هر روز یک داستان نادرست و از اعتبار علمی خود برای مردم تعریف می کنند ، گویی که برای یک کار تجاری برای چنین روزهای جدیدی گردآوری شده اند! آنها چه داستانهایی تعریف و تعریف کردند و شهروندان غمگین و درمانده خود را تغذیه کردند! با توجه به تغییرات زیست محیطی در کشور ، یک روز گفتند ماسک نزنید ، یک روز گفتند ، یک روز گفتند قرنطینه دوران لایحه است ، یک روز گفتند چرا قفل نکنید ، یک روز گفتند من پاداش می دهم و یک روز ویروس جدید انگلیسی. ما ماهها لغو شده ایم ، یک روز آنها گفتند فقط سوزن های ایرانی ، روز دیگر آنها گفتند که فقط از خارج از کشور خرید می کنند ، یکی گفت برخی از افراد نزدیک در زمینه مدیریت کارگزاران سوزن خارجی هستند ، سپس اعلام شد که یکی از آنها شرکت داخلی تولید سوزن است. این کار تا زمانی آغاز شد که مرگ همشهریان ما روزانه به شش نفر رسید و آنها هنوز سر خم نمی کنند. برخی از این روزها به شدت به دنبال یک موج جدید یا ایجاد فضای مورد نیاز برای شروع امواج جدید هستند و اگر گونه های جهش یافته نبود ، این جامائیکایی و بومی نبود ، بنابراین فقط تا پایان موفقیت سناریو را ادامه دهید. باشد ، خدای نکرده! این دلسوزان گرانقدر نگران ملت نیز هستند ، خدا Teala از ماه مه و ژوئن سال آینده! آنها گوش دادن و کاهش بیماری های عمومی را به حساب خودشان پیوند می دهند و به این واقعیت افزودند که مردم قاتل هستند ، در حالی که در یک سال گذشته ، آنها هیچ کاری انجام نداده اند ، فقط نظارت و گزارش در مورد رویدادهای زمین بازی کرونا و فقط ناراحتی های خود را مانند پاییز و زمستان بیان می کنند بودن! آنها مدیریت فکر بسیار خوبی را پیاده سازی می کنند و آن را با توجه به اعتبار علمی خود محاسبه می کنند! آنها در مورد زخمهای احمقانه مردان شور بودند و مشخص شد که این افراد اهل منطقه زال و طوس نیستند و ریسی و اکبری برای این منطقه نیستند ، اعتماد آنها از رهنمودهای الهی نیست و ممکن است از طرف مقابل کمک بگیرند. اگر فردی کمی توجه کند ، به وضوح می بیند که خداوند چقدر زیبا و خردمندانه تضمین عالی خود را داده است که آنها را با زبان از ایمان و اعتماد آنها دور خواهد کرد! الله اکبر
کتاب 4: نمایی مسلم از ایمان و جلال
چندی پیش ، نظرات زیر را در مورد اخبار کنترل ویروس انگلیسی در اخبار یکی از سایت ها خواندم ، خدای ناکرده! تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَتُذِلُ مَنْ تَشَاءُ
کتاب پنجم: حقیقت در مورد باور علمی
آن دسته از پزشکان و دانشمندان تدارکات مارک ما که برای خرید واکسن های خارجی خودکشی کرده اند و اکنون به دستور مقام معظم رهبری ، همه ناگهان علیه آن بیرون می آیند ، کجا هستند! اگر در آن زمان واقعاً بر اساس علم پزشکی و تحقیقات واقعی و ناب خرید خارجی انجام داده اید ، دوباره اصرار کنید ، مطمئنم که آنها گوش خواهند داد! چرا که نه! نه ، موضوع چیز دیگری است ، شاید آنچه مشاور ارزشمند وزارت بهداشت گفت درست است را بخرید!
بررسی اجمالی کتاب: توضیحات قابل توجه در توسعه علمی درمان ها
در یادداشت های قبلی من شش سوال وجود دارد که شگفت آور است ویروس در مورد تزریق اشاره کردم ، هنوز هیچ کس در داخل به آن پاسخ نداده است ، که مهمترین اصل در ضرب و شتم یا ضرب و شتم و نوع واکسیناسیون انتخاب شده است! اما بحث های زیادی در مورد انتخاب مدل داخلی یا خارجی ، یک شرکت آمریکایی یا انگلیسی و … وجود دارد! آیا این اخیراً در ایالات متحده توسط نیویورک تایمز رقابت کرده است؟ ویروس
بسیاری از مردم فکر می کنند این سوالات ساده این معلم مهندسی و مدیریت بحران است و نه حتی یک دکتر! آنها آنها را می شناسند و به آنها پاسخ می دهند ، اما متأسفانه ، حتی تولید کنندگان سوزن نیز جواب درست را نمی دانند و به مردم نگفته اند! شاید خوب نباشد که پاسخ آنها را هم در داخل و هم در خارج بدانید! چند روز پیش ، در اخبار جهان بسیار محدود بود که 90٪ واکسن چینی فقط 73٪ بود و امروز ، طبق مطالعات بالینی ، برزیلی ها گزارش دادند که فقط 4.050٪ م effectiveثر است؟ واکسن های باقیمانده نیز کمی بیشتر یا بیشتر هستند! دیروز ، در اخبار خارجی ، در یک جمله ، دیدم که فقط افرادی که واکسینه می شوند باردار می شوند ، که من به آنها اشاره کردم! از همه مهمتر ، گزارش هایی وجود دارد که بسیار مهم هستند و بسیاری از کشورها که واکسیناسیون را پس از مدتی آغاز کردند ، با نسخه های جدید ویروس روبرو شدند ، از جمله ایالات متحده با ویروس جهش یافته 20C. -U ، انگلیس با نوع VUI-202012/01 ، آفریقای جنوبی با نوع 501.V2 و نیجریه با نوع P681H و بسیاری دیگر به شکل همان ویروس جهش یافته که به عقیده برخی ناشی از واکسیناسیون این جهش ها است! ویروس البته برای رسیدن به نتیجه گیری قطعی در مورد این موضوع خیلی زود است.
کتاب 7: مهندسی تأیید تزریق
بله ، من مهندس هستم ، اما در عین حال مدیریت ریسک و ریسک و مدیریت بحران را تدریس می کنم که اصول بسیار مشترکی دارند. وقتی پزشکان ما علاقه ای به گشودن داستان ندارند ، ببخشند یا نمی دانند و بیشتر به مارک سوزن و خرید آن علاقه مند هستند ، من مجبور هستم قدم هایی بردارم و آنها را برای مردم کشورم ، خودم و خانواده ام و خواهران و برادرانم بکشم. آیا ما حداقل توضیحات علمی را می دانیم و اینکه این واکسن ها درست قبل از دادن چه کاری با ما خواهند کرد یا خیر! شاید معیار دستورات مقام معظم رهبری توجه به برخی از این س questionsالات فروتن و س questionsالاتی مانند آنها بود!
کتاب 8: مراقبت در حفظ اعتبار علمی
کرونا ، با یا بدون واکسیناسیون ، داخلی یا خارجی ، خارجی یا خارجی! البته امیدوارم بدون واکسیناسیون ، خدا را شکر ، روزی مانند سایر بیماری ها کنترل شود ، اما امیدوارم این درس برای همه دانشمندان فوق باشد و عنان سالها تحقیق ، آموزش و یادگیری داشته باشد. دست از کسب دانش بردارید. بگذارید اهمیت قلب و روح را از جانب خالق احد به یاد داشته باشم ، و بگذاریم این نعمت خدا را فقط برای صلاح مردم خود ، به ویژه در زندگی انسانها ، صرف کنیم. ما به عنوان پزشک ، مهندس یا محقق ، نباید آنقدر در معرض شرایط محیطی قرار بگیریم که بتوانیم جهت مشاهدات علمی خود را تعیین کنیم! بیایید با مردم خود صادق باشیم و حقیقت را بگوییم ، اگر فکر می کنیم نمی توانیم چیزی بگوییم ، حداقل برای فریب همشهریان خود ، دستور “پروفسور هنری لیو” را بخاطر بسپار ، بسیاری از چیزهای خوب و بد با عواقب شما متصل شده اید!
به یاد داشته باشید ، ما ممکن است پس از این دوره بسیار ثروتمند و مشهور شویم ، و حتی ممکن است بیشتر تحت مراقبت قرار بگیریم ، اما اعتبار علمی و اعتبار خود را در برابر ایمان و اعتقاد مردم از دست می دهیم ، و چهره آنها در چهره ما درد می کند. دادن ما نمی توانیم ثروتمند و ثروتمند شویم.
کتاب 9: محل اعتبار سنجی علمی
من یک همکار علمی دارم که در همکاری سی ساله ام چیزهای زیادی از او آموخته ام. در این مورد ، آنها یک مثال عاقلانه ارائه دادند ، موضوع فرمان او: آیا پرندگانی را می بینید که در گلو بخزند و گرد و غبار روی سر و صورت آنها بیفتد؟ پیدا نشد! آنها مقصر هستند ، به جای اینکه به بهشت ​​بروند ، جایی که هیچ کس نمی توانست آن را با آنها بخرد ، یعنی روی آنها خاک بریزد!
درود بر او که از هدایت پیروی می کند

* استاد نمونه کشور در مهندسی عمران ، مدیریت زلزله و بحران و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران

دکمه بازگشت به بالا