عمومی

دیدار نماینده ویژه پوتین با امیرعبداللهیان

به گزارش مرکز خبر،

لاورنتیف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه و ورشو، معاون وزیر امور خارجه روسیه بعد از ظهر امروز پس از دیدار در دمشق و گفتگو در خصوص روابط دوجانبه و همکاری های منطقه ای به ویژه در سوریه در راس هیاتی به تهران سفر کرد. ، وزیر امور خارجه.

وزیر امور خارجه سیزدهم در این دیدار بر اهمیت سیزدهمین دولت سیزدهم برای روابط دو کشور در زمینه های مختلف، بحث و بررسی هیأت های عالی رتبه دو کشور و گفتگوی تلفنی اخیر روسای جمهور جمهوری اسلامی تاکید کرد. ایران جمهوری ایران و فدراسیون روسیه. او از ابتدا می دانست.

فرستاده ویژه پوتین با امیر عبداللهیان دیدار کرد

دکتر امیر عبداللهیان در خصوص همکاری های منطقه ای دو کشور، همکاری مشترک دو کشور در سوریه را تجربه ای کاملاً موفق توصیف کرد که در چارچوب اراده دولت و حاکمیت سوریه صورت گرفت.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین بر لزوم استفاده از تجربه موفق همکاری مشترک دو کشور در مبارزه با تروریسم در سوریه و استفاده از این الگو برای همکاری نزدیک‌تر جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه برای نقش خود تاکید کرد. . منطقه ای برای بازسازی. او خواستار ایجاد ثبات در سوریه شد.

تاکید مجدد بر همکاری ایران و روسیه در چارچوب فرمت آستانه و مذاکرات سوری – سوری به عنوان تنها راه حل سیاسی بحران سوریه از دیگر موضوعات وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار بود.

لاورنتیف، نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز از دکتر دکتر وزیر امور خارجه روسیه استقبال کرد. آنها در زمینه های مرتبط، سوریه را برجسته کردند و در مورد دیدارهای اخیر خود در دمشق، اظهار نظر در مورد تحولات و تحولات اخیر سوریه در سطح بین المللی و سایر طرف ها اظهار نظر کردند.

دکمه بازگشت به بالا