عمومی

دولت در بودجه ۱۴۰۱ روستاها را کانون تولید می‌داند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، علی نیکزاد عصر سه شنبه با اهالی روستای ژیارک دیدار و گفتگو کرد. سردابه اردبیل تصریح کرد: در بودجه 1401 روستا ویژگی ها و مولفه های تولید انواع محصولات کشاورزی، دامپروری و باغداری و مهارت های توسعه گردشگری به عنوان کانون تحول و بسیج شناخته شده است که با تامین زیرساخت های لازم در این مناطق فراهم می شود. .

وی افزود: در صحن علنی مجلس هفته آینده بخشی از بودجه 1401 بررسی می شود و تمام تلاش ما بر این است که بیشترین کشش را از رتبه کشوری به استان اربیل به ویژه روستاها انجام دهیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان استانی خواست برای آگاهی بیشتر از مشکلات مردم و رفع مشکلات آنها در زمینه آب شرب به روستاها رفته و با کمک روستائیان پیشروی کنند. . از بنیاد مسکن

نیکزاد افزود: در صورت فراهم شدن بهره‌وری و توسعه، زیرساخت‌ها و زیرساخت‌های لازم در روستاها، سایر مهاجران کاهش می‌یابد و امکان حضور مستمر جوانان و جوانان در روستاها را با هدف حمایت از آنان خواهیم دید. مراکز تولیدی.”

وی افزود: در آینده نزدیک معاون رئیس جمهور در حوزه مناطق کم برخوردار و روستایی استان حضور خواهد داشت و می توانیم کمبودهای استان را در حوزه روستاها و عشایری برطرف کنیم و توسط تأمین مایحتاج». سال آینده منابع آب شرب به طور کامل توسعه می یابد.

نیکزاد از ورود نیروهای بسیچ سازندگی برای اجرای طرح آبرسانی به بیش از 450 روستای استان ابراز خرسندی کرد و گفت: این اقدام به آب و فاضلاب برای ارائه خدمات بهتر به روستائیان برای تامین آب شرب روستاها کمک می کند. در 2 سال

دغدغه روستاییان منطقه شیارک و روستاهاست سردابه وی یادآور شد: احداث سد حیات، سالن ورزشی، گازرسانی روستاهای دورافتاده، آسفالت راه های ارتباطی و همچنین تمرکز بر پروژه های نیمه ساز در روستاها از خواسته های مردم این منطقه بود.

نماینده مردم اربیل نیر، نه سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در تلاش هستیم تا بازرسی های جاری از 250 روستای بخشداری را جمع بندی کنیم و در جلسات شورا و دولت رفع این دغدغه ها و مسائل را پیگیری کنیم.

دکمه بازگشت به بالا