عمومی

دستگاه های اجرایی گلستان به اجرای طرح ملی مسکن کمک کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی محمد زنگینه شامگاه شنبه در جلسه شورای اسکان گلستان اظهار داشت: در طرح ملی اسکان مردم خط قرمز ما هستند و همه مسئولان امری ضروری هستند. با همه آنها می توانند برای توسعه یک طرح ملی مسکونی تلاش کنند.

استاندار گلستان نیز گفت: تسریع در ساخت خانه های ملی به دلیل حمایت اقشار ضعیف جامعه مورد تاکید رئیس جمهور و رهبر معظم انقلاب است.

وی بیان کرد: استان گلستان از نظر ساخت خانه روستایی رتبه پنجم کشوری و از نظر ساخت خانه در شهرها از رتبه 34 به 17 در سال گذشته رسیده است و باید به هر نحو ممکن تولید خانه را در شهرها افزایش دهیم. . همکاری دور

زنگین اعلام کرد: ادارات مختلف استان با واگذاری زمین های مازاد خود به حوزه مسکن، برای تامین زمین مورد نیاز برای ساخت خانه های ملی همکاری کنند.

استاندار گلستان گفت: به نظر من زمانی خوب است که فرمانداران شهرستان ها زمین های اضافی را تعیین و اعلام کنند. پایان و باید برای انتقال سند انجام شود.

V اهمیت دادن 40 تا 50 درصد درآمد اقشار پایین جامعه صرف اجاره بها می شود قیمت همه می توانند و باید با عنایتی خاص و خارج از چارچوب اداری کمک کنند تا این افراد هر چه زودتر صاحب خانه شوند.

دکمه بازگشت به بالا