عمومی

حکایت دود و کنده – شیمیشی

اگر جوانان در هرجای دنیا پیشرو باشند ، لیگ برتر فوتبال ایران داستان دیگری دارد. در اینجا ، بهشت ​​بازیکنان پیر شده و ستاره های بالای 30 سال هنوز هم در تعیین معادلات نقش مهمی دارند.

به گزارش شیمیشی ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی با این مقدمه نوشت: “اگر راضی نیستید ، به همان مسابقات هفته چهاردهم نگاه کنید ؛ جایی که در مجموع 8 مسابقه 15 گل به ثمر رسید و باز هم میانگین گل در هر بازی لیگ برتر ایران حتی به 2. جالب اینجاست که از یک گل ، بیش از سی بازیکن چهار گل به ثمر رسانده اند ؛ افرادی که به نظر می رسد اصلاً فوتبالی ندارند.

سلال حسینی

کاپیتان پرسپولیس و یکی از پایدارترین و معتبرترین بازیکنان تاریخ فوتبال کشور ، در تبریز به تیم خود پیوست و در ابتدای نیمه دوم موفق شد تک گل بازی را با تراکتور به تنهایی به ثمر برساند. اگرچه تخت جمشید فرصت های دریاچه دیگری داشت ، اما همه این فرصت ها پس از دریاچه سلال و فروپاشی تراکتور به وجود آمد. در نتیجه کار اصلی توسط بازیکن 39 ساله تیم میهمان انجام شد. حسینی شاید به احترام مهرداد میناوند و علی انصاریان فقید صورتش را شسته نباشد و ریش سفیدش در عکس های باقی مانده از بازی جلب توجه کند. او در این شرایط همچنان یکی از بهترین مدافعان ایران است و یک داستان شگفت انگیز دارد. این دومین هدف از فصل شکوه بود. بازیگری که پیش از این درهای خودروی خودرو را باز کرده بود.

فرزاد حاتمی

مارکوپولو بازیکن فوتبال ایران در سن 35 سالگی به یکی از تأثیرگذارترین اعضای پیکان تبدیل می شود. او یک عضو تیم دوم جالب است که اغلب با گوشهای بلند نادر محمدی شناخته می شود. فرزاد حاتمی در جریان بازی 2-2 با پیکان یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. این سومین گل فصل حاتمی بود و او در مجموع 10 بازی برای ماشین ها انجام داد ، هم به عنوان بازیکن ثابت و هم به عنوان بازیکن تعویضی.

رضا خالقی‌فر

صنعت نفت آبادان 1-1 به تون استیل باخت و البته علی رغم از دست دادن هر دو امتیاز خانگی از یک رقابت قدرتمند ، در رده های بالای جدول و در جایگاه سوم باقی ماند. رضا خالقی فر در این بازی تنها گل صنعت را به ثمر رساند. مهاجم 37 ساله بابلی که گزارش شده بهترین فصل فوتبال را دارد. خالقی فر که پیش از این سه گل برای نفت به ثمر رسانده بود ، چهارمین گل فصل خود را در دربی خوزستان به ثمر رساند تا ارزش های خود را نشان دهد. جالب اینجاست که او و فرزاد حاتمی در پرسپولیس نیز محاصره کردند که برای آنها چندان خوشایند و موفق نبود.

میثم مجیدی

شاید کل بازی سایپا و آلومینیوم اراک چیز خاصی نبود ، اما اتفاقات مهم این بازی در هنگام باخت اتفاق افتاد و مخاطب را از خستگی نجات داد. جایی که سایپا ابتدا روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 95 و سپس میثم مجیدی در دقیقه 97 به گل رسید ، زیباترین گل هفته را به ثمر رساند و عکس پیراهن خود را به علی انصاریان هدیه داد. مجیدی بازیکن آلومینیومی 34 ساله است که همچنین دو سال در استقلال تهران بازی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا