حوادث

حادثه شهرک صنعتی خیرآباد ۵ مصدوم بر جای گذاشت/یکی از کارگران هنوز بستری است

شیمیشی/ مرکز رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی عراق اعلام کرد: تصادفی که در شهرک صنعتی خیرآباد حوالی شهر اراک بر اثر کار مواد ذوب شده رخ داد، 5 نفر مجروح شدند.

دکتر محمد پرهان در گفت وگو با شیمیشی، به حادثه یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خیرآباد در شهر عراق در حین کار با مواد ذوب شده اشاره کرد و گفت: در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد، 5 کارگر سوختند. .

وی افزود: کارگر 35 ساله با 40 درصد سوختگی درجه سه در دست، صورت و چشم، کارگر 30 ساله با 5 درصد سوختگی درجه دو در صورت و چشم، 33 ساله. -کارگر پیر با 7 درصد سوختگی درجه دو صورت و چشم صورت و چشم، کارگر 35 ساله یک سال دیگر 50 درصد از ناحیه بالای گردن دچار سوختگی درجه دو و سه شده اند.

پرهان با بیان اینکه کارگر 35 ساله دیگری نیز شب گذشته پس از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شد، افزود: پس از حادثه، خودم در بیمارستان ولیعصر بودم و پس از انتقال به بیمارستان و بررسی وضعیت بیماران. به آتش نشانی فرستاده شد.» حالشان خوب بود.

وی افزود: یکی از کارگران مصدوم با 50 درصد آتش سوزی درجه دو و سه برای ادامه درمان به تهران منتقل شد. و چشم در بیمارستان درمان می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا