حاج قاسم «باطل السحر» ترفندهای استکبار جهانی بود/ تبعیت از ولایت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سردار محمد الی ikêxî گفت گفتن در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ، آنلاین به آنلاین گفت حاج قاسم آموزش ملت اسلامی واحد را به پایان رسانده است و همه ما باید این راه را ادامه دهیم: حاج قاسم در راه انقلاب اسلامی شخصیت خاصی داشت و در برابر همه قیامهای دشمنان ، صحنه را به نفع جبهه اسلامی تغییر داد.

وی ادامه داد: به عنوان طرحی در قیام های عراق ، سوریه ، یمن و. درست کردن او قصد داشت شرایط را به نفع جبهه انقلابی و اسلام تغییر دهد ، و این یک ویژگی بسیار بزرگ برای کسی است.

این بنای یادبود به 8 سال حفاظت مقدس اختصاص یافته است: حاج قاسم بطال جادوگری این ترفندها و برنامه های غرور جهانی بود.

سردار ایکیسی اشاره می کند که حاج قاسم مالک ارتش است اشتر وی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود ، گفت: در آن زمان او مانند حضرت حمزه پیام آور بود (En.wiktionary.org ع) کسی که با اقتدار از منافع اسلام دفاع می کرد ، و در یک زمان “سلمان” و در زمان دیگر “عمار” بود ، و این میزان اقدام علیه کسانی بود که سازش کردند و تسلیم شدند.

وی افزود: رمز موفقیت حاج قاسم گوش دادن به استان بود ، زیرا مردم ایران مراحل توسعه و استان مداری را پشت سر گذاشته اند و حاج قاسم در این زمینه پیشرو بود. این بنای یادبود 8 ساله گفت: “امروز برادران عراقی ، افغانی ، سوری و لبنانی برای مبارزه با افراط گرایی با هم هستند و این به دلیل حضور حاجی قاسم بود.” ایجاد.

سردار ikêxî اعلام کرد: از سوهید سلیمانی تجلیل شد و بازوی اجرایی استان بود و با خون خود ملت اسلامی را ایجاد کرد ، بنابراین ما باید یاد و خاطره همه مدافعان حرم به جز قاصحید قاسم سلیمانی را گرامی بداریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به حضور حاج قاسم در زیراز اظهار داشت: وقتی فرزند مرحوم آیت الله حائری پیشنهاد كرد كه از شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله حائری دعوت شود ، موضوع را با حاج قاسم در میان گذاشتم. kir من به اشتراک گذاشتم و او از من استقبال کرد.

حق قاسم از مریدان مرحوم آیت الله حائری بود و همیشه از او با احترام و خوشحالی یاد می شد ، حضور سردار سردار سلیمانی در زیراز از خاطرات سومین عزاداران است. اهلبیت (En.wiktionary.org ع) بود

دکمه بازگشت به بالا