حوادث

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاتل فراری در اهواز/ هلاکت قاتل مسلح

شیمیشی/خوزستان جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان جزئیات تیراندازی منجر به کشتار و درگیری مسلحانه با قاتل فراری در اهواز که منجر به شهادت یکی از افسران فرماندهی انتظامی اهواز شد را فاش کرد.

سرهنگ حوض الله سفی پشت گفت: صبح امروز (26 اردیبهشت) پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی به بازار کاوه شهر اهواز و در نتیجه کشته شدن وی، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند. .

به گزارش شیمیشی از پایگاه خبری پلیس، وی با بیان اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد فردی با اسلحه 2 شهروند را کشته و مجروح کرده است که از زمان وقوع جنایت مخفیگاه قاتل در کیانپارس شناسایی شده است. منطقه اهواز و برای دستگیری وی وارد عمل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل با دیدن قاتل پلیس به صورت کور به سمت آنها شلیک کرد و تیپ سوم “سعید ربیعی” با وجود تلاش های صورت گرفته بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان. از پزشکان ، به دلیل شدت جراحات وارده ساعتی پیش با درجه شهادت جان باخت، نایل رسید.

بیشتر بخوانید:

بیانیه پلیس اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری

آنها حاضر به گروگان گیری در اهواز نشدند

سرهنگ سفید همچنین گفت: قاتل مسلح نیز بر اثر تیراندازی نیروهای انتظامی کشته شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهمیده آن استان و خانواده محترمشان، برای این شهید بزرگوار از خداوند منان علو درجات مسئلت کرد.

اطلاعات درگیری مسلحانه پلیس با قاتل فراری از دادستان اهواز.

دادستان عمومی و انقلاب اهواز ادعای گروگانگیری در منطقه کیانپارس این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: این عملیات شامل دستگیری مظنونی است که در درگیری با ماموران کشته شد.

صدیق جعفری چگانی اظهار داشت: مظنون صبح امروز پس از کشتن دو تن از بستگان خود در یکی دیگر از مناطق شهر اهواز، وارد منزلی در منطقه کیانپارس شد و به شهادت رسید.

وی همچنین گفت: از همان دقایق اولیه دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر و بازپرس ویژه قتل در محل حضور یافت.

بر اساس بیانیه دادگستری کل خوزستان، جعفری چگانی در خصوص کلیپ ها و اخبار منتشر شده در فضای مجازی از مردم درخواست کرد که مردم خود را از تجمع و فیلمبرداری در زمان درگیری بین مردم نجات دهند. زندگی در.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا