ترندهای کسب و کارعمومی

جدول وزن سیم مفتول گالوانیزه

یک سیم همه کاره که امروزه از آن بسیار استفاده می شود بوده که جدول وزن آن در زنجان بسیار متنوع بوده و جزء تجهیزات مهم در صنایع مختلف می باشد. به طور کلی در جدول وزن سیم مفتول گالوانیزه باید به موارد ذیل توجه نمود.

قطر مفتول(میلیمتر) چشمه(سانتی متر)  وزن یک متر مربع(کلیوگرم) 
4.5 5*5 6.000
4  5*5 4.160
4 4*6 3.500
3 4*6 1.950
2.8 5*5 2.000
2.8 4*6 1.750
2.5 4*4 2.100
2.5 6*6 1.450
2 5*5 1.000
4.75  5*5  6.500
3 3*3 3.900
3 4*4 3.000
3 5*5 2.300
 2.5 6*6 1.650

سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.3 میلی متر و وزن 4.8 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.3 میلی متر و وزن 7.5 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.4 میلی متر و وزن 6.4 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول مسوار با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.4 میلی متر و وزن 10 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.5 میلی متر و وزن 8 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.5 میلی متر و وزن 12.5 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.6 میلی متر و وزن 9.6 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.6 میلی متر و وزن 15کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.7 میلی متر و وزن 11.2کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25متر دارای ضخامت 0.7 میلی متر و وزن 17.5 کیلوگرم می باشد.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه

یکی از مهم ترین عواملی که در زمان تعیین قیمت مهم می باشد قیمت خود میلگرد می باشد که برند آن، نوع وایرود و کشور سازنده مفتول از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت مفتول می باشد.

جدول وزن سیم مفتول گالوانیزه

به طور کلی افراد می توانند پس از خرید این محصولات با اندازه گیری دقیق جدول وزن را می توان محاسبه نمود. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.8 میلی متر و وزن 12.8 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.8 میلی متر و وزن 20 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 0.9 میلی متر و وزن 14.4 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 0.9 میلی متر و وزن 22.5 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1 میلی متر و وزن 16 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1 میلی متر و وزن 25 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1.25 میلی متر و وزن 20 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.25 میلی متر و وزن 31.25 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 24کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 1.5 میلی متر و وزن 37.5 کیلوگرم می باشد.

سیم مفتول گالوانیزه چیست؟

یکی از پر کاربرد ترین محصولات مفتولی را می گویند که در واقع مفتول سیاهی بوده و با قابلیت دارا بودن روکشی از فلر روی zn تشکیل شده و باعث می شود تا فولاد در برابر اکسید شدن مقاومت خاصی داشته باشد. سیم مفتول گالوانیزه دارای ویژگی های مختلفی می باشد که در ادامه به بیان برخی از این موارد می پردازیم:

  • انعطاف پذیر بودن
  • شکل پذیر بودن
  • داشتن عمر طولانی
  • سازگار بودن با محیط زیست
  • تحمل اجسام سنگین
  • در دسترس و ارزان بودن
  • دارای سطح صاف بوده
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی، محیط اسیدی و قلیایی
  • سایز های متنوع در مدل های مختلف دارد
  • دارای قطر 9-0.2 میلیمتری
  • 25-10 گرم بر متر مربع مقدار روکش روی استفاده شده

خرید سیم مفتول گالوانیزه

عموما بیشتر افرادی که قصد تهیه این محصولات را دارند در هنگام خرید  به کاربرد و نوع استفاده خود باید دقت بیشتری کنند زیرا این سیم به دلیل مقاومت بسیار بالا در اکثر صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته است در ادامه به بیان برخی از این کاربرد ها می پردازیم.

  • بالا بردن امنیت خانه: به راحتی می توانید از این سیم برای ساخت حفاظ در اطراف ملک خود استفاده کرده و به عنوان یک بازدارنده در زمان ورود انواع سارقان و حتی حیوانات وحشی قابل استفاده می باشد.
  • حصار اراضی: به دلیل جنس درخشانی که دارند از فواصل دور نیز قابل مشاهده می باشند و عموما از این سیم ها به عنوان حصار برای حفاظت از اراضی استفاده می کنند به طول کلی از این سیم ها می توان در صنایع مختلف و ساخت قفس حیوانات، ساخت آباژور و لوستر، خطوط انتقال قدرت و تابلوهای برق استفاده نمود.
  • محفظ پنجره: سیم ها معمولا در برابر خوردگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و به دلیل داشتن پوشش مناسب بر روی آن ها می توان در انواع آب هوا از این سیم ها استفاده نمود لازم به ذکر است که این سیم ها به راحتی قابلیت نصب داشته زیرا بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشند.

یکی از ملزوماتی که در جهت اهداف متعددی مورد استفاده قرار گرفته و از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد است.

سیم مفتول گالوانیزه تبریز

با توجه به مقیاس کیفی در نظر گرفته شده برای تبریز بازار فروش این محصول در طی این سال ها از فروش بالایی برخوردار است.

سیم مفتول گالوانیزه گرم

یکی دیگر از نمونه های این تولیدات بوده که را از طریق گالوانیزاسیون داغ روکش دار می کنند و این عمل باعث می شود مفتول سیاه از حرارت خاصی برخوردار شود فرآیند گالوانیزاسیون از دو روش گرم و سرد انجام خواهد شد. ویژگی های سیم مفتول گرم چیست؟

  • از این سیم نرم عموما برای تولید و تهیه سیم خاردار استفاده می شود.
  • سیم مفتول گاوانیزه نرم دارای سطح صیقلی و صاف می باشد.
  • از نصب راحت تری برخوردار بوده و جابجایی آن دشوار نمی باشد.
  • مقاومت خوردگی این سیم با ترکیب آلومینیوم می تواند بالا رود.
  • در هر شرایط آب و هوایی کاربرد دارد و از طول عمری در حدود 70 سال دوام به دلیل مقاومت بالا برخوردار خواهد بود.
  • به طور معمول از این سیم مفتول ها بر روی ورق های پیش ساخته استفاده می شود.

به طور کلی می توان گفت که سیم گالوانیزه را با دو روش سرد و گرم تولید کرده که  در روش سرد باید سیم مفتول را ابتدا به خوبی تمیز نموده و بعدا با روش های مختلفی از جمله  الکترولیز یک لایه بسیار نازک روی را به این مفتول اضافه نمایند. شایان ذکر است که در روش گرم سیم مفتول گالوانیزه باید به مدت چند ساعت درون ظرفی حاوی روی مذاب قرار داده شده که این عمل باعث می شود تا سطح آن با روی پوشانده شود همچنین در این روش به نسبت روش سرد لایه ضخیم تری بر روی این سیم تشکیل می شود.

سیم مفتول گالوانیزه اصفهان

در واقع می توان گفت که عمده تولید شده در اصفهان از فرآیند ساخت ایده آلی برخوردار می باشد و از خصیصه های مهم آن مقاومت بالای محصول در برابر زنگ زدگی می باشد.

سیم مفتول گالوانیزه گلخانه

توجه داشته باشید که سیم مفتول گالوانیزه گلخانه به دلیل دارا بودن از میزان استحکامی استثنایی برخوردار می باشد و جهت بهره برداری در این پروژه ها گزینه ای مناسب است.

سیم مفتول گالوانیزه یزد

در بیشتر صنایع به کار بردن می تواند به جهت سطح کیفی قابل قبولی کاربرد داشته و طول عمر بالایی را به خود اختصاص داده است.

قیمت سیم مفتول گالوانیزه 4

در حوزه ی آهن آلات مفتول گالوانیزه 4 به سبب قیمت مناسب و مقاومت بالایی که در برابر آتش سوزی داشته است با روند رو به رشدی رو به رو می باشد. یکی از سیم مفتول های کلفت، ضخیم و محکم بوده که در جهات مصارف خاص استفاده های بسیاری دارد و عموما از این محصولات در جهت بافت توری حصاری که معمولا برای محافظت فیزیکی از مناطق خاص استفاده می شود. این محصول به دلیل داشتن قطر بالا در کنار استحکام کششی عالی در امر قالب بندی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

سیم مفتول گلخانه

نصب و نگهداری آسان در سری تولیدات سیم مفتول گلخانه سبب استفاده گسترده در صنعت باغداری و کشاورزی شده است و دارای سطح قابل توجهی از نرمی و انعطاف می باشد. از جمله موارد بسیار پر کاربرد در انواع گلخانه و تاکستان ها نصب می باشد که از مقاومت بسیار قابل قبولی برای آویزان نمودن درختچه های موز و انگور می باشد زیرا این محصولات دارای استحکام و بازه عملکردی فوق العاده ای می باشند معمولا کشاورزان و باغبان ها از سیم مفتول در سیستم های صنعتی و مکانیزه استفاده خواهند نمود. به طور کلی این سیم ها دارای طول متغیر بوده و از ضخامتی ما بین 0.5 تا 5 میلی متر برخوردار می باشند سیم مفتول کارخانه دارای دو نوع نایلونی و گالوانیزه می باشد که سیم نایلونی در مقابل انقباض و انبساط عملکرد بهتری داشته و در مقابل انواع تغییرات دمایی لطافت و انعطاف بیشتری از خود نشان داده می دهد البته شایان ذکر است که این سیم ها عموما از فرآورده های نفتی  تولید شده و این قابلیت باعث می شود تا در مقابل سموم و کودهای شیمیایی عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهند.

سیم مفتول اصفهان

چنانچه در نظر دارید که در صنایع مختلف از بهترین نوع این محصول بهره مند شوید توصیه می شود تا از استفاده نمایید که به سبب سازگاری بالا در جهت تطابق با شرایط جوی بازار فروش پر رونقی را رقم زده است.

شرکت سیم مفتول اصفهان

شایان ذکر است با توجه به اینکه شرکت سیم مفتول اصفهان محصولات خود را مطابق با استاندارد های جهانی تولید می کند، این سیم مفتول کاملا شرایط رقابت با سایر محصولات مشابه موجود در بازار را دارد. تولیدکنندگان بسیاری در کشور ما در امر تولید انواع سیم مفتول مشغول به فعالیت می باشند که همواره تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه محصولات با کیفیت خود را به دست بیاورند.

سیم مفتول تبریز

تاثیرات قابل توجهی که کیفیت در صنایع و موارد استفاده دارد باید بر طبق استاندارد های جهانی تولید شود بنابراین سیم مفتول تبریز با دارا بودن این شرایط یکی از گزینه های ایده آل در این زمینه می باشد.

جدول وزن سیم مفتول

با توجه به اینکه انواع سیم مفتول به جهت مصارف و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد در سایز های مختلفی عرضه می گردد، به همین جهت مراجعه به جدول وزن سیم مفتول می تواند به شما در ایجاد نگرشی درست هنگام تهیه محصول کمک کند. همانطور که در مطالب فوق به بیان انواع جدول وزن سیم مفتول پرداختیم در ذیل به برخی دیگر از وزن های سیم مفتول اشاره خواهیم داشت. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 2 میلی متر و وزن 32 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 2میلی متر و وزن 50 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 2.5 میلی متر و وزن 40 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 2.5 میلی متر و وزن 62.5 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 3 میلی متر و وزن 48 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 3 میلی متر و وزن 75 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 3.5 میلی متر و وزن 56 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25 متر دارای ضخامت 3.5 میلی متر و وزن 87.5 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2 و عرض 1 متر دارای ضخامت 4 میلی متر و وزن 64 کیلوگرم می باشد. سیم مفتول با طول 2.5 و عرض 1.25متر دارای ضخامت 4 میلی متر و وزن 100 کیلوگرم می باشد. در سه موضوع مختلف به بیان انواع مختلف ضخامت های سیم مفتول گالوانیزه پرداختیم امیدواریم نهایت بهره را برده باشید.

سیم مفتول گالوانیزه دیجی کالا

با توجه به سایت های متنوع عرضه کننده سیم مفتول گالوانیزه می توانید به راحتی پس از مقایسه قیمت به خرید محصول بپردازید دیجی کالا یکی از این سایت ها می باشد. البته توصیه می گردد که جهت ثبت سفارش محصول همواره از طریق سایت های مرجعی که به صورت تخصصی به امر عرضه محصول در سطح کیفی بالا می پردازند مراجعه نمایید تا در کنار برخورداری از کیفیت از قیمت های باورنکردنی مجموعه بهره مند شوید. در پایان این مطالب امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات کامل و مفیدی را در ارتباط با انواع ویژگی ها و نمایندگی های فروش سیم مفتول گالوانیزه به شما ارائه داده باشیم. همواره همکاران ما در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا به صورت 24 ساعت شبانه روز آماده دریافت هر گونه سفارشات از شما متقاضیان عزیز باشند. خرید در مجموعه ما به روش مستقیم می باشد و علاقه مندان به استفاده از انواع سیم مفتول گالوانیزه می توانند این محصولات را بدون دخالت دلالان و واسطه با قیمتی بسیار مقرون به صرفه نمایند.

 

دکمه بازگشت به بالا