تیراندازی زورگیران مسلح و کشته شدن دو نفر در البرز/قاتلان دستگیر شدند

شیمیشی / البرز فرمانده پلیس استان از دستگیری اعضای گروهی از سارقین مسلح در تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در شهر ساوجبلاغ خبر داد.

فرمانده عباسعلی محمدیان گفت که به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در بخش “چهارباغ” که منجر به کشته شدن دو نفر و زخمی شدن یک نفر شد ، شناسایی و دستگیری متهمان قتل به ویژه در دستور کار این جلسه قرار گرفت. پلیس هشدار ساوجبلاغ.

به گزارش شیمیشی ، وی اظهار داشت: مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی از حادثه سرقت مسلحانه یک دستگاه خودروی پراید که منجر به تیراندازی و کشته شدن راننده آن شد ، خبر داد و چند ساعت پس از جنایت ، حمله مسلحانه انجام شد به پلیس گفته شد که با دو موتورسیکلت کشته شده و یک موتورسوار دیگر فرار کرده است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: به دلیل اهمیت موضوع بلافاصله کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و با تحقیقات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیس موفق به شناسایی دو قاتل مسلح در منطقه چهارباغ شدند و در یک عملیات مشترک و غافلگیرانه هر دو مظنون را دستگیر کردند. آخرین قتل ها در کمتر از 24 ساعت در محل دفن آنها در یکی از باغ های چهارباغ انجام شده است.

سردار محمدیان افزود: متهمان پس از مواجهه با مدارك و مدارك پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند ، بنابراین دهان خود را باز كردند و اعتراف كردند كه یك باند چهار شاخه ایجاد كرده و سلاح تهیه می كنند ، آنها اقدام به سرکوب كردند و سرقت مسلحانه. “آنها در شهرستان البرز زندگی می کردند.

وی توضیح داد: همدستان دو متهم دستگیر شدند که آنها نیز فرار کردند و یکی از آنها چندین سابقه کیفری داشت. کارآگاهان در دو عملیات جداگانه یک ساعته دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس هشدار ساوجبلاغ منتقل شدند.

سردار محمدیان اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه اسلحه و دو قبضه سلاح سرد ، دو دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرانجام ، رئیس پلیس شهرستان البرز با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر در این زمینه ادامه دارد ، گفت: پلیس با تمام ناامنی با قدرت عمل می کند و اجازه نمی دهد هیچ هنجاری امنیت شهروندان را به خطر بیندازد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا