توضیح بیمارستان گلستان اهواز درباره فیلم رها کردن یک بیمار

شیمیشی / خوزستان روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز توضیحاتی در مورد فیلم بیمار این بیمارستان که در زمینه سایبری منتشر شده ارائه داد.

به گزارش شیمیشی ، در پاسخ به روابط عمومی بیمارستان گلستان اهواز در مورد ویدیویی که بیمار این بیمارستان در زمینه سایبری منتشر کرده است ، گفته می شود: “در مورد ویدیویی که در حوزه سایبری منتشر شده و ادعا رهاسازی یک بیمار بیمار از 16 تا 14 سال در بیمارستان گلستان اهواز تحت معالجه قرار گرفت و به دلیل ناکارآمدی مالی ، همه هزینه های وی رایگان بود. پس از معاینه و ترخیص کامل توسط پزشک ، خانواده وی که وی را پذیرفتند تماس گرفت. متأسفانه ، یکی از آنها مسئولیتی نداشت.

اما چون بیمار هوشیار و کاملاً سالم بود و از آنجا که اصرار داشت به خانه فرزندش برود ، با کمک پرستار و پرسنل بیمارستان به آدرس منزل مراجعه کرده و کودک را تحویل داد.

پسرش ابتدا بیمار را تحویل می گیرد ، اما متأسفانه وقتی کارکنان بیمارستان برمی گردند ، او مقوا را جلوی در پهن می کند و پدرش را روی زمین می گذارد ، جایی که کشیده می شود و منتشر می شود.

لازم به ذکر است که برخلاف آنچه رسانه های خارجی نشان دادند ، تمام کارهای پزشکی شخص مذکور با دقت انجام شده و به دلیل اختلافات خانوادگی مشکل بوجود آمده است و البته پس از انتشار این فیلم ، خانواده بیمار از آنچه پشیمان شده اند پشیمان شدند انجام شده بود. “آنها عذرخواهی کردند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا