حوادث

تصادف در محور شاهرود-آزادشهر ۳ کشته برجای گذاشت

آفتاب‌‌نیوز :

گویا سوانح رانندگی دست از سر مسافران در جاده‌های شرق استان سمنان بر نمی‌دارد و این‌بار نیز سانحه رانندگی در محور شاهرود-آزادشهر رخ داده و منجر به کشته و زخمی شدن ۷ نفر شده است.

 این سانحه به علت انحراف خودروی پژو رخ داده و احتمال تأثیر لغزندگی جاده بر اثر بارش باران در رخ دادن این سانحه خونین وجود دارد.

فرماندار شاهرود ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه تصادف یک‌دستگاه پژو پارس با خودروی تریلی در جاده شاهرود- آزادشهر منجر به کشته شدن سه نفر از سرنشینان پژو پارس در صحنه تصادف شده است.

ابوطالب جلالی با اشاره به محل دقیق وقوع این سانحه رانندگی اضافه کرد: این سانحه در سه راهی جنگل اولنگ در محور شاهرود-آزادشهر رخ داده است.

وی در تشریح چگونگی وقوع این سانحه رانندگی اظهار داشت: در حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز بر اثر انحراف یک‌دستگاه خودروی پژو پارس از جاده و برخورد آن با گاردریل و سپس برخورد با یک‌دستگاه تریلی متأسفانه سه نوجوان حدوداً ۱۵ ساله از سرنشینان خودروی سواری در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

فرماندار شاهرود بیان کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام و در مجموع چهار مصدوم این سانحه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

جلالی اضافه کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده خودروی سواری حامل هفت سرنشین بوده که سه نفر از آنان کشته شده و چهارنفر نیز مصدوم شدند.

به گفته وی، حال یک نفر دیگر از سرنشینان خودروی پارس -که یک خانم حدوداً ۴۰ ساله است- بسیار وخیم بوده و به‌همراه سه مصدوم دیگر این سانحه برای مداوا به بیمارستان اعزام شده است و کادر درمان مشغول رسیدگی به وضعیت این مصدومان هستند.

نویسنده تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با علاقه زیاد به کشف تازه‌ها هستم. همیشه در جستجوی اخبار تازه، دیدنی و منحصر به فرد هستم تا خوانندگان را به جریان اتفاقات بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا