تروریسم صهیونیستی و مصونیت جهانی

طی شش دهه گذشته ، رژیم صهیونیستی صدها هزار دانشمند هسته ای اسلامی و عربی و حتی سیاستمداران و نویسندگان مخالف اثرات صهیونیسم جهانی در سراسر جهان را به قتل رسانده است ، اما سازمان های بین المللی هرگز این قتل ها را محکوم نکرده اند.

موساد اسرائیل به عنوان یک سازمان امن تروریستی ، با استفاده از حاشیه امنیت و امنیت بین الملل ، انواع جنایات را در جهان مرتکب می شود ، اما هیچ کشوری تاکنون نتوانسته است به درستی به این سازمان جهنمی پاسخ دهد.

بر اساس گزارش های میدانی از افسران موساد در سفارتخانه های اسرائیل ، صدها تروریست اسرائیلی در سفارت های رژیم در حال شناسایی و ردیابی شخصیت های تأثیرگذار در جهان اسلام هستند و تیم ترور موساد مخالفان رژیم را ردیابی می کند. ایالات متحده و به ویژه سیا که استاد موساد به حساب می آید ، فقط در نقش ترور موساد نقش ناظر و بعضاً عملیاتی دارد و هیچ عملیات تروریستی اسرائیلی-اسرائیلی در جهان بدون چراغ سبز رهبران سیا انجام نمی شود.

در مورد ترور محسن فخری زاده ، سازمان های تروریستی CIA و موساد با کمک اطلاعات رژیم های سرکوبگر عرب مدت هاست که موضوع ترور این دانشمند با نفوذ هسته ای را مطرح کرده اند. موضوع ترور فهری زاده در جلسه اخیر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل ، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا و محمد بن سلمان پادشاه عربستان در یکی از شهرهای عربستان به پایان رسید. از آنجا که نتانیاهو و محمد بن سلمان از شکست دونالد ترامپ به شدت ناراحت بودند ، سعی کردند در 40 روز باقی مانده از ریاست جمهوری ترامپ برای انتقام از آندران و سرزمین مقاومت هر اقدامی انجام دهند.

دونالد ترامپ همچنین به رژیم صهیونیستی اجازه انجام هرگونه عملیاتی علیه شخصیتهای تأثیرگذار جبهه مقاومت را داد و بنابراین ترور فهد فخری زاده آخرین مورد نخواهد بود و سایر چهره های جبهه مقاومت در عراق ، سوریه ، لبنان و یمن در لیست قتل نیستند. بودن.

هدف از چنین ترورهایی وادار کردن ایران به نشان دادن واکنش سریع است تا در واقع دونالد ترامپ با ایجاد بحران در منطقه و ایجاد فضای امنیتی در جهان بتواند مدت طولانی در کاخ سفید بماند. متأسفانه ، جامعه بین الملل و کشورهای اتحادیه اروپا در برابر این قتل دردناک که نقض قوانین بین المللی تلقی می شود سکوت کردند و بر انتخاب معروف خود یعنی لزوم بازدارندگی ایرانیان در مقابل این قتل تأکید کردند.

اگر این اتفاق در سرزمین های اشغالی بیفتد و ایران یک دانشمند اسرائیلی-اسرائیلی یا یک ژنرال را بکشد ، آیا جامعه جهانی و کشورهای غربی به همان شیوه عمل می کنند؟ در چنین حالتی ، شورای امنیت سازمان ملل باید بلافاصله تشکیل جلسه داده و تصمیمی اتخاذ می کرد.

این نشان می دهد که پدیده تروریسم از دیدگاه ایالات متحده ، غرب و جامعه جهانی تعریفی دوگانه دارد و هر تروریستی که منافع ایالات متحده ، غرب ، رژیم صهیونیستی و متحدان آمریکا را در منطقه تأمین کند ، تروریسم “خوب” است. تروریستی که برخلاف منافع غربی ، تروریسم “بد” تلقی می شود.

در هر صورت ، عقل حکم می کند که ایران باید از نظر تاکتیکی و هوشمندانه به رژیم صهیونیستی ، عربستان سعودی و ایالات متحده در زمان و مکان مناسب پاسخ دهد و از اقدامات فوری خودداری کند.

310311

دکمه بازگشت به بالا