تردد بین تهران و کرج محدودیت ندارد

آفتاب‌‌نیوز:

علی درویش پور روز پنجشنبه در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای محدودیت های بیماری کرونا در البرز افزود: با توجه به شرایط حاد ویروس کرونا و علی رغم میل باطنی ستاد مرکزی و استانی و استاندار البرز ، برای کنترل و کنترل بیماری دیگر ترافیکی باقی نمانده است تا دیگر شاهد از دست دادن هموطنان نباشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا به محض اعلام محدودیت های ترافیکی در پنج کلانشهر طبق دستور استاندار البرز ، جلسه هماهنگی برگزار می شود و از ساعت 24 روز چهارشنبه تیم های متشکل از پلیس راهنمایی و رانندگی ، کارشناسان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز و امدادگران هلال احمر در ورودی ها و خروجی های شهر مستقر شدند و این طرح اجرا شد.

وی با درخواست مجدد برای رعایت پروتکل ها از جمله استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی افزود: نگرانی هایی برای برخی از شهروندان استان وجود داشت که روزانه بین کرج و تهران سفر می کنند اما با پیگیری های ستاد استان و مکاتبات و مذاکرات با ما وزارت کشور را بر وحدت و جدایی ناپذیری تهران و البرز تأکید کردیم که علی رغم ممنوعیت های اعمال شده ، ترافیک بین دو شهر کرج و تهران شامل محدودیت ها نیست.

درویش پور با اشاره به وضعیت حاد بیماری عروق بیماری کرونا قلب در استان البرز گفت: مردم عزیز استان در موج های گذشته بیماری به ویژه موج اول همکاری بسیار خوبی از خود نشان داده اند و نتیجه آن کنترل بیماری در موج اول و دوم بود.

معاون مدیریت بیماری های کرونا در البرز اظهار داشت: در موج سوم مشاهده کردیم که این بیماری در ذهن برخی افراد ساده شده است و با پیروی نکردن از دستورالعمل ها و بی توجهی به هشدارهای مسئولان بهداشت و ستاد کرونا ، بیماری به صورت تصاعدی افزایش یافت. کشور و استان البرز شد.

وی ادامه داد: رویکرد ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا پس از کنترل بیماری در موج اول ، قانع کننده تر و دلگرم کننده بود ، اما شاهد بودیم که در موج سوم ، با نادیده گرفتن هشدارها و درخواست ها ، سفر در آخر هفته ها افزایش یافته و با عادی شدن بیماری برای برخی افراد ، این بیماری ناگوار زندگی عزیزان ما را دوباره می گیرد و خانواده های هر گوشه شهر را به سوگ می نشاند.

رئیس پلیس راه البرز از آغاز اجرای طرح فاصله اجتماعی با هدف شکستن زنجیره انتقال بیماری عروق بیماری کرونا قلب از چهارشنبه شب 23 آنلاین تا صبح روز یکشنبه 27 آنلاین در شهرستان کرج خبر داد.

بر این اساس ، در مورد ادامه یا رفع محدودیت های ترافیکی تاج در البرز تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا