تحریف خط روشن امام خمینی (ره) توسط مدیران کشور خیانت به نظام است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در پی توهین یکی از معاونان رئیس سازمان امام خمینی (ره) سازمان بسیج اساتید قزوین ، قزوین در بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد و از قوه قضائیه خواست که اجازه چنین توهین هایی را ندهد.

در این بیانیه ، اساتید بسیچ استان قزوین همچنین از مجلس خواستار صدور مجوز قانونی برای پاکسازی ابزار انقلابی از نیروهای بی فایده ، خائن و منافق با ایجاد فوریت و تصویب برنامه جدیدی برای هیئت حاکمه کشور شد.

در این بیانیه آمده است:

بدون تردید ، انقلاب اسلامی ایران ، آغاز تلاش برای احیای مجدد هویت ایرانی – اسلامی و گشودن افق جدیدی در صحنه سیاسی جهان معاصر ، با تلاش و رهبری خستگی ناپذیر امام بزرگوار و مردم انقلابی و متدین ایران برای رسیدن به کشوری پیروز. مستقل و مانند خدا. تحقق وعده های حقیقت برای عزیمت حاکم خدا ، حضرت ولیعصر (س) صورت گرفت.

امروز ما برای حفظ این خط ارزشمند انقلاب به ما بستگی دارد. شجره نامه ای که توسط سازمان ایدئولوژیک خمام خمینی و کمام خامنه ای و تلاش هزاران رهبر انقلابی ، مقامات و اندیشمندان ، دانشگاهیان ، سمینارها ، جوانان قدرتمند ایرانی و ایثار و مقاومت ملی ایجاد شد و با خون دهها هزار جوان مغرور سیراب شد. این یک خار در چشم دشمنان و پناهگاهی امن برای عزیزانشان شده است.

اکنون که آن عزیز بزرگوار با همت جوانان مومن و مردم صبور و ایثارگر ، علی رغم همه سنگسارها ، خیانت ها و دشمنی ها ، به گشودن آسمان های دور نگاه می کند و با چشم اندازی گسترده از آینده ، به دنبال تمدن و احیای شکوه ملی و اسلامی است. بیش از هر زمان دیگری ، نیاز به خودآگاهی و درک ویژگی ها است. اما افسوس که انقلاب اسلامی علی رغم خسارات فراوان دشمنان خارجی – از جنگ اجباری تا مجازاتهای ظالمانه و کشته شدن بهترین و با نفوذترین نیروهای انسانی مانند بهید بهشتی ، راجید رجایی و بهید باهنر و ترور اخیر حاج قاسم سلیمانی و فهید فخري زاده و شهدا در زمينه علم و تكنولوژي مقهور هستند و 2- بيشتر از درون و از درون.

تخریب خط روشن و مقدس خمام خمینی (ره) توسط برخی حاکمان – که خودشان از سفره انقلابی سو advantage استفاده کرده اند. اما آنها بجای استفاده از فرصت خدمت به مردم خود و پاسخگویی به موفقیتهای مدیریتی و کیفیت زندگی مدیریتی ، ناخواسته به تحقیر و تحقیر متوسل شده اند – کلید خیانت و یک استراتژی مخفی که فقط در معمای حداکثر فشار و نابودی است. بازی در داخل استکبار جهانی توضیح داد.

اساتید بسیج دانشگاه قزوین در مأموریت انقلابی و مردمی خود معتقدند که گناهی نابخشودنی است وقتی که مردم ایران با همه پیروزی های خود در عرصه جهاد و جهاد علمی ، جنگ اقتصادی و فرهنگی را دوست دارند.

بنابراین ، وی از قوه قضائیه قوی سیستم می خواهد تا با این زمان مخفی برخورد جدی کرده و پروژه موثر را قطع کند.

امید است نمایندگان مجلس شورای اسلامی به زودی نقشه راهی جدید برای هیئت حاکمه کشور ، مجوز قانونی برای پاکسازی دستگاه انقلابی از نیروهای بی فایده ، خائن و منافق و نقشه افرادی که مسئولیت نظارت ، نظارت و حسابداری فعالیتهای اجرایی را دارند ، آغاز کنند. اجتناب یا سلب مسئولیت ایجاد کنید.

«وَشَّرْ عْبَادِ الذَّينَ يَسْتَمِونَ الْقَوْلَ فَتَّبِعُونَ أَحْسَنَه»

دکمه بازگشت به بالا