اقتصادی

تا تعیین تکلیف قیمت‌گذاری خودروها، محصول جدیدی وارد بورس کالا نمی‌شود

به گفته سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تا زمانی که مکانیزم قیمت گذاری مشخص نشود، خودروی جدید در بورس عرضه نمی شود.

بر اساس اظهارات امید قالیباف به شیمیشی، وزارت صنعت، معدن و تجارت تا زمانی که چارچوب قیمتی مشترک با شورای رقابت ایجاد نشود، نمی تواند مجوز جدیدی برای عرضه کالا در بورس صادر کند. بنابراین، اکران آتی دناپلاس که قرار بود یکشنبه اکران شود، عبور از; اما عرضه خودروهایی که تاکنون فروخته شده اند می تواند ادامه داشته باشد.

اخبار جدیدی از قیمت خودرو در راه است…

سخنگوی وزارت حراست با اشاره به ارتباط خوب وزارت حراست با شورای رقابت خاطرنشان کرد: به نظر می رسد سازوکار جدید قیمت گذاری خودروها به زودی ابلاغ شود.

مشاور وزیر صلح از ذینفعان فروش خودرو در بورس خواست عجله نکنند.

گفتنی است با توجه به اتمام شصت و سومین مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی در تاریخ 7 آنلاین ماه 1400 در خصوص ساماندهی بازار خودرو، این شورا مجدداً به استناد ماده 5 ماده 58 قانون اجرا. . سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی دستورالعمل تشکیل «کارگروه کارشناسان خودرو» را با هدف بازنگری در دستورالعمل تعیین قیمت خودرو و نظارت و ارزیابی عملکرد بازار خودرو ابلاغ کرد.

به این ترتیب شورای رقابت بار دیگر مسئولیت قیمت خودروها را بر عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه گسترده در زمینه تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های هوشمند و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با رویکردی هوشمندانه و خوانای ارائه دهم. هدفم این است که شما را در تصمیم‌گیری‌های مالی خود همراهی کنم و با اطمینان در مسیر صحیح قرار بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا