برنامه دولت ما برای آذربایجان‌غربی ایجاد اشتغال است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید جلیلی عصر جمعه در مصاحبه تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی دروازه ورود به اروپا است ، افزود: این استان نزدیک به سه کشور خارجی به ویژه ترکیه است. اضافی محلی برای توسعه صادرات اروپا است و ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در هشت سال گذشته به آذربایجان غربی رفتم و استانی با دریاهای فراوان و فرصت های بزرگ است و ادارات استان در صورت ارزیابی صحیح منجر به گامی به جلو می شوند.

جلیلی گفت: “وقتی در همه شهرها و استان ها باشد و روابط نزدیک با سه کشور فرصت خوبی برای آذربایجان غربی باشد ، ما باید از ظرفیت تقریب استفاده کنیم و صادرات را افزایش دهیم ، زیرا جذام در تولید و صادرات مورد نیاز است”

آذربایجان غربی نزدیکترین نقطه به کشور برای گسترش صادرات خود به اروپا است

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت که بازار کشورهای همسایه فرصت خوبی برای توسعه محصولات کشور به ویژه در بخش کشاورزی دارد و این استان در این زمینه پیشرو است.

جلیلی گفت: صنایع کشاورزی ، معدن و حمل و نقل از فرصت های آذربایجان غربی است و برای استفاده از این ظرفیت ها باید برنامه ریزی صحیح انجام شود. آوردن موجود در این منطقه

جلیلی گفت: روابط خارجی باید با کشورهای همسایه به خوبی برقرار شود و استان آذربایجان غربی می تواند در این زمینه فعال باشد و ترکیه خود زمینه خوبی برای ورود محصولات داخلی به بازارهای اروپا است.

کاندیدای سیزدهم ریاست جمهوری گفت: “با فعال کردن همه بخش ها و مناطق ، می توانیم زمینه را برای ایران آماده کنیم و این احتمال وجود دارد که وقتی به همه استان ها توجه کنیم.

جلیلی گفت: یکی از ارزشمندترین فرصت ها برای آذربایجان غربی مردم خونگرم این استان هستند که از اقوام و مذاهب مختلف هستند و همه با هم زندگی می کنند و زندگی مشترک برادرانه و دوستانه ای در این استان دارند.

اتحاد و وفاداری آذربایجان غربی سرمایه بزرگی است

وی با تأکید بر اینکه باید از همبستگی و وفاداری آذربایجان غربی که یک سرمایه بزرگ محسوب می شود ، بها داده شود و برای توسعه استان و ایجاد یک دست استفاده شود ، تأکید کرد: در ایالت آذربایجان غربی انتظار چنین دست هایی را داشته و راه را هموار کنید برای پیشرفت

وی با اشاره به اینکه نگاه حداقلی به اداره کشور شایسته اداره جمهوری اسلامی ایران و مردم آن نیست ، گفت: “ما باید قله ها را ببینیم و راهی را طی کنیم که هر جوان تاجر است.”

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرصت ها و ظرفیت های آذربایجان غربی باعث رشد و شکوفایی ما در همه زمینه ها می شود.

وی با بیان اینکه نیاز است مسئولان برای تأمین جایگاه کشور با مردم همکاری کنند ، زیرا کشور به یک کار صادقانه و روزمره نیاز دارد ، اضافه کرد: ما باید راه شهدای باکری را ادامه دهیم و اکنون افرادی مانند شهدای باکری آماده هستند تا این کار را انجام دهند. دستهای بزرگ را بردارید Xet موفقیت بزرگی ایجاد کنید و به موفقیت برسید.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی اسلامی شهرها و روستاها همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، در تاریخ 28 ژوئن سال جاری برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا