برنامه‌ریزی برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین در محورهای لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرتضی شیروانی امروز شنبه در نشست هماهنگی نظارت بر روند تردد زائران به قبرستان های مرتفع و امنیت تردد زائران در اراضی استان لرستان در قالب طرح اربعین حسینی، در خصوص پیگیری جدی زائران در اراضی استان لرستان گفت: نظارت بر تامین ترافیک خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی و جلوگیری از تضییع حقوق

وی گفت: با اهمیت همایش بزرگ اربعین حسینی، مهمترین وظیفه امروز کشورمان ارائه خدمات با کیفیت به زائران اباعبدالله الحسین است. از نقض

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با بیان اینکه مستندسازی و اعلام فعالیت ها باید با روابط عمومی هماهنگ شود، گفت: اکنون که توفیق خادمی امام حسین (ع)ONE) که به مجموعه خود سپرده شده است، باید با بسیج امکانات و نیروی انسانی در ایمن سازی محور، کنترل ناوگان حمل و نقل و خدمات پایانه مسافربری و پاسخگویی به مسافران به بهترین نحو ممکن عمل کنیم و در این زمینه سهل انگاری قابل قبول نیست. .

در ادامه رضا عبدی معاون حمل و نقل نیز وظایف روسای مراکز و ادارات شهرستان ها در مدیریت ورود زائران به اربعین حسینی را در خصوص هماهنگی شهرستان ها در ارائه نرخ های قابل قبول بلیت، افزایش ساعات کاری تشریح کرد. رانندگان با توجه به تردد احتمالی در روزهای منتهی به اربعین و اوج ترافیک، نمایندگان دائمی ادارات شهرستان بر پایانه های مسافربری و دفاتر شرکت های حمل و نقل مسافر شهرستان تاکید کردند.

اکبر جدی، مشاور مدیر کل و مدیر حراست این دستگاه دولتی بر اجرای عملیات حمل و نقل و امنیت حمل و نقل در طول طرح اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران تاکید کرد.

دکمه بازگشت به بالا