حوادث

برخورد با متخلفان در روز طبیعت/ ۱۴۰۰، سال تحول در ماموریت های ناجا

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مسئولیت همه سازمان ها و نهادها در تأمین امنیت است ، گفت: انتظار می رود سایر سازمان ها و نهادها در تقویت و مبارزه با قاچاق کالا و بیش از پلیس فعالیت داشته باشند. “کمک کن

به گزارش شیمیشی سردار قاسم رضایی در سفر به استان کردستان ، در مراسم بزرگداشت 12 فروردین جمهوری اسلامی ایران ، در مورد تنوع و گستردگی مأموریت های اجرای قانون صحبت کرد و گفت: ناجا یک سازمان بزرگ است ، با ماموریت های مختلف از مرز به مرکز و در ماموریت های مختلف این نیرو نیز با توجه به روز و زمان افزایش می یابد.

وی توضیح داد که نیروی پلیس با مردم است. وی افزود: “برای مردم و در خدمت به مردم ، وی افزود: اقدامات خوب یک سال گذشته منجر به انجام وظایف مختلف در سراسر کشور و در نتیجه پلیس استان کردستان شده است که این امر موجب خوشبختی شده است. به مردم “

جانشین فرمانده نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا ، اسلحه و قاچاقچیان مواد مخدر را بخشی از موفقیت نیروی انتظامی در سال گذشته عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با ثبت کشف بیش از هزار تن مواد مخدر ، رکوردی بی سابقه است. در این زمینه به دست آمده است. “

وی با اشاره به اینکه هدف نیروهای پلیس در سال 1999 مقابله قاطعانه با غارتگران و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است ، گفت: امنیت انسانی خط قرمز نیروهای پلیس است و خوشبختانه پلیس با قاطعیت با ظالمان برخورد می کند “حمایت خوبی از مردم وجود دارد و این اقدام پلیس مورد اعتماد مردم قرار گرفت.

سردار رضایی با اشاره به وضعیت امنیتی کنونی استان کردستان گفت: کردستان کشور مبارزات خاموش بود و این مبارزات در این استان ادامه دارد و نتیجه این مبارزات ایجاد امنیت مطلوب استان است.

وی ادامه داد: مردم استان کردستان افراد بزرگی هستند که شهدای زیادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه داده اند و نقطه قوت خدمت در کردستان همکاری خوب مردم استان با پلیس است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با تمجید از امنیت و تأثیر آن در رشد و توسعه کشور اظهار داشت: کردستان از همه شرایط و زیرساخت های امنیتی برای سرمایه گذاری برخوردار است و ما به راحتی و برای رشد و توسعه استان از سرمایه گذاری دعوت می کنیم به سرمایه گذاری در این استان

سردار رضایی در ادامه سخنان خود با تأکید بر مسئولیت همه سازمانها و نهادها در تأمین امنیت و ارتقا indicators شاخص های امنیتی ادامه داد: قاچاق کالا از مهمترین وظایف ناجا در سال جدید است و امیدواریم سازمان و سایر نهادها همچنین زمینه را تقویت کنید و بیش از هر زمان دیگری با قاچاق کالا مبارزه کنید و به پلیس کمک کنید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، در آن روز طبیعت آینده ذکر شده و از طرف دیگر ، وضعیت حساس کشور برای مبارزه با ویروس معروف کرونا و اینکه این ویروس اقدامی غیرانسانی است ، گفت: پلیس تصمیمات را دنبال می کند از مرکز علیه فساد کرونا اقدام کنند. البته مردم ما. آنها افرادی آگاه و مسئول هستند که در هر زمینه به مقامات مشاوره می دهند.

در پایان ، معاون فرمانده نیروی انتظامی از همکاری و مشارکت مردم در پیروی از توصیه های مرکز کرونا برای مبارزه با فساد تقدیر و تشکر کرد و از آنها خواست تا کارکنان استان ها و شهرداری ها را دنبال کنند و استراحتگاه ها و گردشگران را مدیریت و کنترل کنند. از این نظر ، پلیس مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.

1400 ، سال تغییر در مأموریت های اجرای قانون

سردار رضایی همچنین در جلسه ستاد مشترک علیمام علی (س) و رضامام ریزا (س) فرماندهی انتظامی استان کردستان سال نو را جشن گرفت و تلاش ها و اقدامات مناسب فرماندهی انتظامی کردستان را برای تأمین نظم ارزیابی کرد. و امنیت استان ، گفت: امنیت و ثبات مطلوب استان کردستان خود نشان دهنده تلاشها و خدمات فرماندهان ، کارکنان و افسران اجرای قانون استان است.
وی با بیان اینکه در کشور مجاهدان خاموش ، تلاش های فداکارانه مجاهدان خاموش ادامه دارد ، افزود: به لطف این کارها و اقدامات امروز ، استان کردستان یکی از امن ترین استان های کشور است.
جانشین فرمانده ناجا در مورد توطئه ها و تلاش های ناامیدانه دشمنان سال گذشته انقلاب اسلامی صحبت کرد که می خواستند با صدور فراخوان ها و اقداماتی برای هنجارشکنی در کشور ناامنی ایجاد کنند ، وی ادامه داد: در فضای مجازی منتشر شد ، می توانست این توطئه های فویل را مدیریت و سفارش دهید.
وی این سرکوب را ابزاری برای فریب بخشی از نیروی پلیس در مقابله با شورش عنوان کرد و گفت: رابطه با غارتگران حامی مردم و مسئولان برگ زرینی در کارنامه قدرت است. نظم و انضباط اضافه شد.
افسر عالی قضایی سال 1400 را سال تغییر وظایف نیروی انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: تغییر در حوزه های شخص ، واحد و اداره مورد تأکید است.
سردار رضایی اولین م componentلفه تغییر مسئولیت ها را تغییر فرهنگ سازمانی عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی از مرز تا مرکز فرماندهی امنیت داخلی م componentثرترین م componentلفه امنیت ملی است ، بنابراین باید فرهنگ سازمانی در کشور تقویت شود. نیروی پلیس.
به گفته وی ، روسای پولیس و مدیران باید مالکیت و تعصب سازمان را در نیروی پلیس تقویت کنند و مأموران اجرای قوه قضاییه باید از پوشیدن لباس های پلیس افتخار کنند.
وی تأکید کرد: ما مفتخریم که در سازمان مقدس نیروی انتظامی تحت نظارت ولایت فقیه و فرمانده معظم کل قوا خدمت می کنیم ، بنابراین عزت ، عزت و عشق نیروی انتظامی باید در بین مردم تقسیم شود. مردم.”
دستیار فرمانده نیروی انتظامی تغییر شخصی و سازمانی را به عنوان دومین م componentلفه تغییر در وظایف نیروی انتظامی اعلام و توضیح داد: انتقال شخصی منجر به تغییر در سازمان می شود و در نهایت منجر به تغییر در بدنه سازمان می شود.
سردار رضایی با بیان اینکه همه فرماندهان و مدیران درون سازمان باید نسبت به یکدیگر مثبت و همچنین نسبت به دشمن منفی باشند ، اظهار داشت: سازمان نیروی انتظامی یک سازمان مقدس است که می توان اقدامات مثبت و ایثارگرانه را مثبت جلوه داد. و ایثار خود را در آن تقویت کنید.
وی تغییر رهبری را به عنوان سومین م componentلفه تغییر ناجا در دهه 1400 عنوان و خاطرنشان کرد: تمرکز بر کیفیت مأموریت ها ، آموزش در گروه ها ، بهترین کارایی سرمایه انسانی ، تغییر تاکتیکی مأموریت ها از وظایف فرماندهان و مدیران است ، از این رو یکی برای اینکه شما به این هدف برسید ما باید اشراف اطلاعاتی و تخمین های اطلاعاتی خود را تقویت کنیم.
در پایان رسیدگی به عناصر آماده سازی و اشاعه قاچاق خودرو ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی آن را به عنوان یکی از مهمترین وظایف در سال جدید و استفاده از تمام ظرفیتهای داخلی و خارجی برای مبارزه با قاچاق خودرو قرار داد. مقام معظم رهبری تأکید کردند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا