عمومی

بازگشت تیم ملی به مربی ایرانی؟

کنار هم قرار دادن برخی نکات نشان می دهد در صورت احتمال جدایی Skocic ، دیگر خبری از مربی خارجی نیست.

به گزارش شیمیشی ، این روزنامه دنیای اقتصادی وی نوشت: “ما دائماً در حال شنیدن فدراسیون محترم فوتبال و مدیران دوستانه آن هستیم تا سرانجام نیمکت تیم ملی را به مردم بگوییم و از شر همه خلاص شویم ، اما آنچه امیدواریم کاربرد چندانی نداشته باشد. فینال رقابتهای جام جهانی جهان جام از 11 سپتامبر آغاز می شود و تا زمانی که چشم هایمان را نبندیم ، این یک وضعیت جدی برای ما است ، اما آقایان تکلیف تختخواب تیم ملی را روشن نمی کنند.

دراگان اسکوچیچ ، که در دور قبل موفق بود ، هنوز روی آنتن است و رسانه ها دائماً در مورد جایگزینی احتمالی او حدس می زنند. ما نمی دانیم که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما مطمئن باشید این بزرگترین و مهمترین تصمیمی است که فدراسیون فوتبال باید بگیرد. فردا مطابق تصمیم امروز آقایان قطعاً افکار عمومی پاسخگو خواهند بود.

مربی خارجی؟ غیرممکن به نظر می رسد

سو The ظن فدراسیون در مورد حضور اسکوچیچ روی صندلی تیم ملی همزمان با اظهار نظر مهدی طارمی درباره کارلوس کی روش بود. مربی پرتغالی که پس از ترک کلمبیا اخراج شد تیمی ندارد. در نتیجه ، برخی حدس می زدند که فدراسیون می خواهد مربی استخدام کند. همچنین جزئیاتی در مورد روند مذاکره وجود داشت ، اما در نهایت ، مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش ، بازگشت کایروش را رد کرد. ما می دانیم که فدراسیون هرگز در آموزش مربیان بزرگ خارجی بدون بودجه دولت موفق نبوده است و به همین دلیل به نظر می رسد که ما باید برای بازگشت مربی پرتغالی پرونده را دنبال کنیم. ممکن است فدراسیون منتظر تغییر دولت باشد اما این پروژه تا اواسط ماه اوت ادامه خواهد داشت ، بنابراین منطقی نیست. از طرف دیگر ، برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه دیگری که همیشه منتقد فدراسیون بوده ، اکنون در تیم ملی عمان کار می کند. تیمی مثل خود ایران به مرحله نهایی صعود به جام جهانی رسیده است. از طرف دیگر خطر استخدام مربی جدید خارجی که از وضعیت خود در این مدت کوتاه بی اطلاع باشد بسیار زیاد به نظر می رسد. با کنار هم قرار دادن این نکات می توان نشان داد که در صورت احتمال خروج اسکاتلندی از مربی خارجی خبری نخواهد بود.

گزینه های ایرانی

در روزهای اخیر ، نام گزینه های شبکه برای جایگزینی دراگان اسکوچیچ ذکر شده است. از امیر قلعه نویی و علی دایی به ویژه نام برده می شود. کسانی که قبل از انتخاب مربی کروات بسیار به بانک ایران نزدیک بودند اما در نهایت به دلیلی (خواه ممنوعیت کار دایی بود یا سپاهان با جدایی قلعه نویی مخالفت کرد) به این سمت نرسیدند. با این حال ، اکنون شرایط بسیار متفاوت است. اکنون که اسکوچیچ پیروز شد ، تیم از بین نمی رود و به مربیانی که گزینه هدایت تیم ملی را نیز داشتند ، داده نمی شود. در چنین فضایی صحبت هایی درباره پیشنهاد دادن به یحیی گل محمدی وجود دارد. اگرچه مربی پرسپولیس روند موفقیت آمیزی را با این تیم پشت سر می گذارد اما شاید هدایت تیم ملی کافی نباشد. یحیی همیشه از علاقه خود به مربیگری در تیم ملی صحبت کرده است ، اما امروزه پرورش این اشتیاق قدیمی می تواند هزینه بر باشد. هرکسی که جای دراگان را بگیرد و در دور بعدی شکست بخورد ، به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. “فراموش نکنیم که از سپتامبر سپتامبر و شروع ماموریت تیم ملی ، پرسپولیس به کار خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهد داد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا